Pe 13.8.2021 Jokerit - Jukurit

• 7 974
  • 106

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaveri petaa läpiajoa, jonka lukee joka ikinen silmät omistava eliö ja Nova Scotia päättää takaperinluistella vastustajan siniseltä saakka estääkseen. Mun sieluun sattuu.

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eihän tuo meidän peli huonolta näytä, mutta veskarien tasoero on kyllä huomattava. Onneksi luistin liikkuu, joten ei vaiheessa kautta tarvitse huolissaan olla.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu tuo Salminen on edelleen ihan vitun paska.
Pisti kyllä silmään tuo teidän maalivahtikaksikko. Ihmeellisen kokemattomalla parivaljakolla lähdette kauteen.

Takasuora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit,Jokerit,Manse PP
Pisti kyllä silmään tuo teidän maalivahtikaksikko. Ihmeellisen kokemattomalla parivaljakolla lähdette kauteen.
Tolla pelitavalla missä painetaan huoletta kolmen paineella niin pitäisi mielestäni panostaa veskareihin ja nyt on kyllä melko halpoja arpoja molemmat..

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Turunen liikkuu ihailtavan aktiivisesti ylivoimalla. Olis mahdollisuuksia useampaankin variaatioon tuolla tavalla, mutta Jokerit.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vähän tutumpaa Jormakkaa tänään. Olen pelkästään toisen erän nähnyt, mutta sen aikana pelin ulkopuolella hiihtämistä ja yv:llä kiekon menetyksiä omalla alueella. Tulee varmasti olemaan Jukureille oiva vahvistus ei siinä, mutta eipä mies pystynyt ikinä vakiinnuttamaan tasoaan.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Liigan voimasuhde -ketjun mukaan Jukureilla ei ole hätää maalinsuulla, itse uskaltaisin olla hieman toista mieltä.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Kärpät
  • 1.94
  • 4.40
  • 3.20
HPK vs Lukko
  • 4.30
  • 4.60
  • 1.66
JYP vs KalPa
  • 3.35
  • 4.35
  • 1.91
K-Espoo vs Jukurit
  • 1.81
  • 4.55
  • 3.55
Pelicans vs KooKoo
  • 1.98
  • 4.25
  • 3.20
Ässät vs Tappara
  • 2.96
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy