Juu, sama ero meillä kuin Wayne Gretzkyllä ja Mika Arvajalla. Ratkaisupelien suhteen.Tälle lausunnolle on kyllä annettava kova painoarvo. Todellinen kokemusasiantuntija kommentoi.
Juu, sama ero meillä kuin Wayne Gretzkyllä ja Mika Arvajalla. Ratkaisupelien suhteen.Tälle lausunnolle on kyllä annettava kova painoarvo. Todellinen kokemusasiantuntija kommentoi.
Awwwwww, onneksi ei pelata kevään ratkaisupelejä, siellähän niiden trollien kulta-aika vasta on.
Onneksi kaikki pitävät valituksesta ja itsemoderoinnista.Onneksi peli kentällä on laadukkaampaa kuin tämän ketjun sisältö. Huh huh.
No jaa, melkoista itsekehua nyt sinulta väittää olevasi Arvajan tasolla.Juu, sama ero meillä kuin Wayne Gretzkyllä ja Mika Arvajalla. Ratkaisupelien suhteen.
Oho, sehän ratkesi ihan komeaan harhautukseen. Vahva esitys molemmilta veskareilta nämä rankipotkut.
Voi sen niinkin nähdä. Mää koitin kerrankin posin kautta.Ehkä enemmänkin tuhnuja yrityksiä. Plätserin suoritus hieno.
On se kyllä hyvä. SHL peruuttelu ei tainnu sopia. Plätseri kolmossenana ei paha tilanne teillä. Pakistosta puuttuu ehkä käsiä?
Ei onnistu Marko Tuulolan poika. Rankkipotkut odottaa.
Halvalla pääsi kulkutautimyönteiset tasoihin.
Ei siellä paljoa muillakaan ollut.Osaston porukka ei arvosta katsomokokemusta, kun naamamaskeja ei näkynyt lähetyksessä. Luulisi, että olisi kivempi katsoa pelejä suojavarustein hallissa, kun kotisohvalta.
Älä nyt, sillä yhdellä oli liina, jota heilutteli edessään, joten mahdolliset huutojen mukana lentäneet pöpöt kyllä eliminoituivat tehokkaasti sen desinfioivasta vaikutuksesta. Mä oon lukenut telkkarista, että virtsalla on desinfioiva vaikutus.Osaston porukka ei arvosta katsomokokemusta, kun naamamaskeja ei näkynyt lähetyksessä. Luulisi, että olisi kivempi katsoa pelejä suojavarustein hallissa, kun kotisohvalta.
Ylemmyyskompleksi. Mikä ihana tunne. Pidä siitä kiinni. Muista käyttää päätäsi kiinittyneiden meduusojen aiheuttamien reaktioiden neutraloimiseen. Ihan noin vinkkinä, vaikket ymmärtäisikään.Älä nyt, sillä yhdellä oli liina, jota heilutteli edessään, joten mahdolliset huutojen mukana lentäneet pöpöt kyllä eliminoituivat tehokkaasti sen desinfioivasta vaikutuksesta. Mä oon lukenut telkkarista, että virtsalla on desinfioiva vaikutus.
Ja onhan se kiva, että on lempinimiä. Vaihtelua vasarakahvaraporkkanamitänäitänyton sekaan.
Perkele, sekin vielä. Saako siitäkin saikkua?Ylemmyyskompleksi.
Tartutte epäolennaisuuksiin kuten teillä on tapana, Mukaälykkäät kuittailunne toiminevat korkeintaan pikkusiskooni. Tämä yleisesti, ei yksittäiseen nimimerkkiin kohdistuen. Olen pahoillani, lainasin koko viestin.Perkele, sekin vielä. Saako siitäkin saikkua?
Tämä riittää minulle, olen loppuillan tyytyväinen ja nukahdan hymyillen. Ei tarvitse nähdä Morleyn kasvoja sulkiessani silmät.Mukaälykkäät kuittailunne toiminevat korkeintaan pikkusiskooni.
Näillä joudumme etenemään. Kirsikkapoimintanne jatkuu. Ihan hyvät pelit saatiin aikaiseksi Tesomalla. Pitäkäätte hauskaa kuvitteellisen pikkusiskoni kera. Toivottavasti Morleyn kasvot eivät häiritse masturbatoorista untanne. Suosioonne sukeutuen.Tämä riittää minulle, olen loppuillan tyytyväinen ja nukahdan hymyillen. Ei tarvitse nähdä Morleyn kasvoja sulkiessani silmät.