Mun mielestä ei, mut eihän sitä täältä telkusta niin satavarmasti näeOliko peli vihelletty jo poikki kun kiekko maalissa? Jos ei niin tuohan oli selkeä maali.
Ens kaudeksi sitten vaan vieraspelejä. Eihän siä Raumalla muutenkaan porukkaa käy ;).Lukko voittaa 4-1. Vänkä juttu että Lukko pelaa vieraskaukalossa paremmin kuin kotona.
Sama vika Rahikaisella.Lukko voittaa 4-1. Vänkä juttu että Lukko pelaa vieraskaukalossa paremmin kuin kotona.
Ässillä on kyllä hyvä alivoima, paremmin pärjäätte, jos jäähyilette.Kuten jo ehdit toteamaan, niin SaiPan "murhaava" ylivoima on viime viikkoina tuottanut vaarallisia maalipaikkoja vain alivoimalla pelaavalle joukkueelle.
Ehkä huomenna sitten alkaa taas sujumaan, kun Ässät tulee (lähes) täpötäyteen Kisapuistoon vierailemaan..
Niin se taitaa mennä, kun alivoima on ihan kuosissaan.Ässillä on kyllä hyvä alivoima, paremmin pärjäätte, jos jäähyilette.
Jos sairastuvalta ei saada apuja niin mitäpä veikkaat..Järkyttävä esitys taas kerran Ilvekseltä. Huomenna olisi syytä kulkea
Huomenna kolmas peli neljään päivään, nämä kaksi viimeisintä olleet melkoista paskaa, ja vastassa tänään levännyt vastustaja. Luotto huomisen suhteen ei ole kovin korkealla.Järkyttävä esitys taas kerran Ilvekseltä. Huomenna olisi syytä kulkea
Jos sairastuvalta ei saada apuja niin mitäpä veikkaat..
Huomenna kolmas peli neljään päivään, nämä kaksi viimeisintä olleet melkoista paskaa, ja vastassa tänään levännyt vastustaja. Luotto huomisen suhteen ei ole kovin korkealla.
Sopisi mulle.Ens kaudeksi sitten vaan vieraspelejä. Eihän siä Raumalla muutenkaan porukkaa käy ;).
Ilveksellä tällä viikolla sama (ma, ke, pe, la), ja vielä kovennettuna, kun vain eka peli Tampereella.Tapparahan vetäs Marraskuun lopussa 4 peliä 6 päivään...
Olen odottanut sitä hetkeä, kun jonkun hallin dj kaivaa Poliisiopiston Blue oyster barin tunnarin myllyjen ollessa käynnissä. Ehkä joku päivä.Ja Rinkelinmäen dj:n valinta on Careless Whisper.