Pe 13.11.2015 JYP - Blues

  • 4 471
  • 32
Kauden parasta kotipeliä tänään JYP:ltä. Valitettavasti tänään ei nyt pomppinut meille. Etiä päin...
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Pakko minunkin on avata sanainen arkkuni tässä vaiheessa. Ensinnäkin todella suuret ja vilpittömät kiitokset JYPin faneille siitä tuesta mitä eilen saimme, se merkitsee tässä vaiheessa äärettömän paljon. Ja toisekseen haluan esittää myös syvimmät pahoitteluni sen johdosta että tekin joudutte kärsimään seurajohdon toilailuista ja niistä järjettömistä päätöksistä myydä yksi JYPin ikoneista pois ja samalla jatkaa kyvyiltään nollatason päävalmentajan sopimusta. Uskokaa tai älkää, meiltäkin on lähtenyt monta seuran muistettavinta kasvoa pois eikä se voi olla näkymättä esim. katsojamäärissä, koska monet Bluesin fanit haluaisivat nimenomaan nähdä Sallisen ja Lajusen veljekset, Miettisen ja (ainakin itse) Laatikaisen vielä sinisissä, mutta resurssit eivät valitettavasti anna myöten.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Mitä ihmettä te nyt valmenuksen piikkiin itkette näitä pelejä, Katsokaa nyt ihan oikeasti tuota tuota kokoonpanoa, Maailmassa ei ole yhtään valmentajaa joka tuon saisi sakin saisi voittamaan,

Nättinen - Löfman - Tavi - Hubacek - Lahti - Hotakainen - Nenonen

Luoma - Salonen - Yonkman - Hietanen - Kalteva

Tuossa on heti yli kaksi kentällistä liigapelaajia. Joku muu valmentaja saisi varmasti näistä enemmän irti kuin Virtanen.

Luoma näytti olevan muutamassa maalissa selkäsuorana odottamassa, että vastustaja tekee maalit. Meidän timanttinen ykkönenkin oli ottamassa vain takaiskuja vastaan. Tuohon kun lisätään se, että joukkue oli taas niin valmiiksi hävinneen näköinen, että pahaa teki. Kyllä väitän, että tämäkin tappio menee valmennuksen piikkiin.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiitos Jyväskylä! Oli kaikin puolin hienoa käydä vierailulla. Viime kauden playoffsit ja tuplavierasreissun (Tre-Jkylä) hävitty peli Valtteri Kemiläisineen ja Kantolan loukkaantumisineen ovat vielä mielessä. Epämiellyttävä kotiputki on Jypillä, mutta kaiken tän paskan keskellä Blues tarvitsi tämän voiton vielä enemmän kuin Jyp. Kyynel tuli silmään kun Hirso toi jengin pukukopista kiittämään ja kun hän antoi yhdelle pienelle kannattajallemme mailansa nimmarin kera.

Jyväskylän yöelämälle myös peukkua. Kivoja paikkoja ja kohtuulliset hinnat. Ja kivoja ihmisiä. Kukaan ei taaskaan vittuillut, esim. taloustilanteesta.

Pakko sympata Jypiä. Ja tällä ei ole mitään tekemistä Jyrki Ahon kanssa.

Me jatkamme Kuopioon, kairatkaa te ne pisteet Tampereelta!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Siinä missä Jykä Aho oli varmasti ohjeistanut antamaan painetta JYPille jolla on pelillinen kriisi ja iskemään nyt kun vastustajalla ei ole itseluottamus kunnossa, Veltsu Virtanen ei onnistunut saamaan joukkueelleen minkäänlaista taisteluasennetta. Usein se ero tulee siitä kumpi haluaa enemmän voittoa koska taitotasoissa ei niin suurta eroa ole. Eilen Blues halusi voittaa ja JYP tuli vaan paikalla mutta ei ollut läsnä itse ottelussa.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Missasin "pelastakaa Blues" tifon ja chantin, koska olin itse lakanan takana ja chanttasin itse ja olin ehkä hieman "Hupelissa". Luin tästä vasta juuri lehdestä. Olette hienoja ihmisiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös