Pe 13.10.2023 Lukko - JYP

• 7 239
  • 218

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Olen itsekkin huudellut sen perään, että vaikka JYP pyörittääkin välillä niin omissa puuttuu uhrautuminen ja varma pelaaminen. Tänään kyllä uhrauduttiin ja raadettiin se voitto. Ei oltu jokaisella hetkellä parhaita, mutta joukkueena todella hyvä peli. Olen optimistinen tän JYPin projektin kanssa, tää on niin paljon parempaa kuin viime kaudella.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Hieno peli JYPiltä. Lukko oli rehti vastus, mutta ei ollut ihan sellainen Lukko, mihin ollaan viime aikoina totuttu. Kiitos JYP!

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos joskus 3p saanti on ollut oikeutettua, niin tänään.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ihana, ansaittu voitto! Todella kliininen ja hieno vieraspeli. Erityismaininta alivoimalle, Nikulle ja Turkulaiselle.

Kunnon taistelua joka jätkältä. Maistuu TODELLA hyvälle.

Raumalle tsempit. Hedbergiltä näyttävä Lämsä vetää ihan hyvin vaikka lahjoittikin pisteet laittamalla Lebedeffin maaliin ja Repo on ärsyttävän hyvä pelaaja.

Kepakko

Jäsen
Olipa kyllä yksi tylsimmistä otteluista, joita itse olen todistanut. Todellista anti-jääkiekkoa, mutta se on JYPin eduksi sanottava, että teki sen hyvin. Maalivahtien torjunnat kun 10-12 :D

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoinen peli tulossa. Saa nähdä, kuinka hyvin Lukko saa pidettyä Nikun ja Turkulaisen pois pisteiden teosta. Viime aikoina ollut aika luottavainen olo Lukon pelaamisesta, mutta tänään ei kyllä helpolla pisteitä saada ja maalivahtipelin pitää onnistua. Tiukka matsi tulee.
Sillai sitten.
Ansaittu voitto Jyväskylään. Lukko ei tänään mitään ihmeellistä esittänyt ja ylivoima oli luokatonta. Onnea Jyväskylään!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy