Kyllä naurattaa nää HIFKi fanit täällä :D jatkuvaa itkemistä vaikka oma joukkue pelaa pelkkää sikaa.
Finley kestää tappelussa about yhtä kauan kuin minä panemassa.
Ja tällaiset viestit ovat vain seurausta siitä, että et osaa vastata hyvin yksinkertaiseen kysymykseen. Mutta tsempit otan toki vastaan, kiitos.
Ei tietääkseni. Miksi siis odotetaan, että Yonkman hakisi jotain kuittia jälkikäteen, kun kentällä kuitenkin oli 4+1 pelaajaa, jotka olisivat voineet kuitata välittömästi?
Uskotko tuohon itse? No, uskothan sä varmaan. Niin surkeaa juttua tulee nyt teikäläisiltä, että ei oikeastaan enää Miklikin puolestakaan paljoa harmita.Finleytä pelotti. Huomasi kyllä.. paskahousu
Te Ifk fanit ootte suomenruotsalaisia suvakki hinttejä ja sen lisäks vielä aivan reppanoita. Ootte mun silmissä kaikki åstenin ja petrellin näköisiä. Ymmärrätte varmaan yskän ettekä ota sitä kohteliaisuutena.
En ole Finleyn edesottamuksia seurannut, mutta onko varsinaisesti edes mikää tappelija? Ei toi nyt ainakaan siltä näyttäny. Käsittääkseni enemmänkin kovaotteinen stay at home pakki?
Yritä vastata kysymykseen. Kyllä minä tiedän, että noita selvästi jälkikäteen tulleita kuitteja on jaettu ennenkin. Miten se edelleenkään liittyy asiaan? Se että joku Kökköröinen oli niin tuhnu, ettei lähtenyt välittömästi hanskaamaan Finleyn kanssa oli vain vähän surullisen näköistä. Kiva odotella, että isi käy kostamassa myöhemmin.Älä nyt viitti oikeesti. Viime kaudella hakiko Åsten Kurosen myöhemmin pelissä sen jälkeen kun matsi oli ratkennu jo? Vedä oikeesti hame päälle!
Puhdas taklaus. Huutonaurut tämän lantavarpaan tuuletteluille.