Hecquefeuille
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ari-Pekka, Pantse
Kyllä olisi Kuprun nostaa kiekko maalin kattoon tuosta maalin kulmalta. Ässille tarjottiin avaimia laittaa peli pakettiin, mutta ei tehty. Nyt sitten Lukolla ylivoimaa.Totutun laadukasta
Kyllä olisi Kuprun nostaa kiekko maalin kattoon tuosta maalin kulmalta. Ässille tarjottiin avaimia laittaa peli pakettiin, mutta ei tehty. Nyt sitten Lukolla ylivoimaa.Totutun laadukasta
Jep! Varsinkin päiväkerhon ja kahvaran superfanit ovat innostuneet.Jumalauta täällä on kauhea määrä sellaista porukkaa haukkumassa Finleyta ja IFK:ta kenen jengit eivät edes pelaa tänään.
No ei siitä tänään ole tuloksen muodossa laatu puuttunut, kiitos Niskalan.
Eiks se oo vähän sama kuin hamekangasta ostaisi?Aivan huikeaa lukea, kun pöndet ympäri Suomen nöyryyttää ihan itse itseään. Finleyn paita ostoslistalle.
Perinteisimmät seurat, parhaat fanit. Peukkua Ipalle.Tsot tsot...ei näy ilvesläisiä täällä. Meillä on kiire tapella keskenään.
Ihan hyvä suhde. Tänään sitten olikin se "yksi sadasta".
@Baloun kyllä piti huolen. Eli asia hoidettu.Tsot tsot...ei näy ilvesläisiä täällä. Meillä on kiire tapella keskenään.
Kärki sikailee!!
Odotellaan.Saiko se pelikiellon tai jäähyn siitä upeasta taklauksesta? Ei minunkaan mielestä.
No nyt! :DEiks se oo vähän sama kuin hamekangasta ostaisi?
Saisiko siihen paitaan Hifkin logon tilalle kuvan söpöstä selällään olevasta koiran pennusta?Aivan huikeaa lukea, kun pöndet ympäri Suomen nöyryyttää ihan itse itseään. Finleyn paita ostoslistalle.
Ihmisviha kyllä kasvaa tätä ketjua lukiessa. Toivotaan loukkaantumisia ja silmän puhkomisia, lällätellään lapsellisesti ja muutenkin ollaan kuin vajaaälyiset humalassa.
Joo Finleytä varmasti pelotti ja tuo harmillisen torsoksi jäänyt mylly oli täysi nöyryytys. Not. Tyylikkäästi hoidettu kahdelta hienolta pakilta. Yonkman on loistava oman pään isäntä ja mahtuisi koska vaan mun HIFK:hon. Samoin Finley. Molemmat pelaa kovaa mutta puhtaasti ja ovat kovia hanskaajia. Esim. Gene kenties voitti Grattonin mutta yksittäinen on aina yksittäinen. Omissa papereissa Gratton voittaisi pitkässä juoksussa enemmän eikä Yonkman ole sen kovempi kuin Finley. Molemmat on urallaan kontanneet.
Ja jos pelaaja pelaa jossain vitun jyväskylässä, se on silloin landespede.
Mitäs väliä sillä on ketä tänään pelaa? Yhtälailla tää viihde koskee meitä kaikkia!
Finley, ihan kuin perinteinen Stadilainen; ensin ollaan niin kovista että ja sit kun oikea paikka tulee niin alistutaan ja heitetään kontilleen.. ei voi kun nauraa =D
Saisiko siihen paitaan Hifkin logon tilalle kuvan söpöstä selällään olevasta koiran pennusta?
@Baloun kyllä piti huolen. Eli asia hoidettu.
Indeed... Joe on noussu aika ylös ulkkarivahvitusten joukosta...Aivan huikeaa lukea, kun pöndet ympäri Suomen nöyryyttää ihan itse itseään. Finleyn paita ostoslistalle.