Pe 12.4.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 083
  • 689

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Studion esimerkki, Pelsuilla 4 omissa ja Kärpät karvaa yhdellä. No, just siinä yllättäen ei ollut hätää.
Pelsujen esimerkissä ei ollut vaihto kesken ja koko hyökkäystrio oli syvällä. Ulkopuolisen silmiin vähän tekemällä tehdyt esimerkit
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suosikkijoukkue
Tappara
Sinänsä mulla ei oo läpsyttimiä vastaan. Mutta mä en tykkää jos käsilläkin läpsytetään koko peli. Yv tai hyvä pyöritys niin tahdin lyöminen ok. Mutta tuntuu että koko pelin ajan tuo monotoninen läpsytys. Se on kuin ruisrääkkää kuintelisi läpi yön.
 

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Kyllä tästä seurannasta puuttuu jakkekasin vakio "Hyvälle pelaajalle voi heittää vaikka polvenkorkusen, esim Levtchi saa kiinni minkälaisen syötön vaan", mikä tullu jokaikisen Tapparan pelin aikana. Mä tarjoon.
Ei ois kyl tarvinu mut kiitos kuitenkin muistutuksesta
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sinänsä mulla ei oo läpsyttimiä vastaan. Mutta mä en tykkää jos käsilläkin läpsytetään koko peli. Yv tai hyvä pyöritys niin tahdin lyöminen ok. Mutta tuntuu että koko pelin ajan tuo monotoninen läpsytys. Se on kuin ruisrääkkää kuintelisi läpi yön.
Ennustat siis ainakin viittä jatkoaikaa?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei hätää. Me tullaan elävöittämään teidänkin kirkko huomenna Tampereelle.

Tervetuloa, tulkaa isolla määrällä,että saadaan sekin pääty näyttämään täydeltä. Nyt monesti ollu tyhjää ku vierasfaneja ollut vähän hallissa.

Tosin Iltapaskan toimittajat ei oo vielä tajunnu, et sen päädyn tyhjät paikat ovat pitkälti syytä, että Tapparan fanit mielummin ottaa liput sieltä päädystä, johon kotijoukkue hyökkää 2 kertaa 3 erän aikana.
Sit varmuuden vuoksi on kiivetty ylös kuvaamaan vielä tyhjempää yläkatsomoa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tervetuloa, tulkaa isolla määrällä,että saadaan sekin pääty näyttämään täydeltä. Nyt monesti ollu tyhjää ku vierasfaneja ollut vähän hallissa.

Tosin Iltapaskan toimittajat ei oo vielä tajunnu, et sen päädyn tyhjät paikat ovat pitkälti syytä, että Tapparan fanit mielummin ottaa liput sieltä päädystä, johon kotijoukkue hyökkää 2 kertaa 3 erän aikana.
Sit varmuuden vuoksi on kiivetty ylös kuvaamaan vielä tyhjempää yläkatsomoa.
Saisiko täydestä katsomosta skandaaliuutisen?
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Läpsyttimet on kyllä melko väsynyttä, mutta toivottavasti Kalpalta tähän toiseen erään löytyy taas se luisteluralli. Sillä on mahdollista väsyttää Tapparan kone ja päästä taululle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös