Noin kolmen aikoihin Tappara starttaa bussilla kohti Hämeenlinnaa.
Mutta sitä kautta pääsee Rissalaan muutamassa kymmenessä minuutissa - oikoreitti nääs...Mutta sehän on ihan viärässä suunnassa?
Ei kannata lähteä jatkoille, kannattaa mieluummin katsoa peli loppuun selvin päin.Tulee jo uniin nää pelit. Mentiin jatkoille 1-1 tilanteessa mut helkkari ku en ikinä löytäny lopputulosta mistää vaikka kuinka yritin.
Liekö kuitenkaan Niiralan sijainnissa vika kun halli on taas loppuunmyyty.Tapparan lentämiset nousee taas otsikoihin, mutta mun mielestä ongelmana on se, että Kuopio on niin kaukana. Siirtäkää se lähemmäksi, niin ei tarvitse lentää.
Mutta sehän on ihan viärässä suunnassa?
Otetaan arvausleikki tähän, kumman joukkueen kannattaja heittää ensimmäisen tuomarikommentin, vai tuleeko se joltain ulkopuoliselta?
Korhonen loukkaantui myös tilanteessa mistä ei annettu jäähyä, mutta koki nyt ihmeparantumisen ja palaa kokoonpanoon. Noni. Tasoissa ollaan.Minä voisin heittää ensimmäisen kiven.
Tanus sivussa jo toisen ottelun, kun loukkaantui kiekottoman pelaajan taklaamisesta, josta ei annettu edes jäähyä.
Kyllä se on niin, että maailma suistuu radaltaan jos mualiman keskipistettä aletaan siirtelemään.Tapparan lentämiset nousee taas otsikoihin, mutta mun mielestä ongelmana on se, että Kuopio on niin kaukana. Siirtäkää se lähemmäksi, niin ei tarvitse lentää.
Tapparan lentämiset nousee taas otsikoihin
Mitäs Tanus meni taklaamaan kiekotonta pelaajaa. Nih.Minä voisin heittää ensimmäisen kiven.
Tanus sivussa jo toisen ottelun, kun loukkaantui kiekottoman pelaajan taklaamisesta, josta ei annettu edes jäähyä.
Moro! Paistaaks Levillä aurinko, sulaako lumi?Mitäs Tanus meni taklaamaan kiekotonta pelaajaa. Nih.
En tiiä, Kontiola vois tietää?Moro! Paistaaks Levillä aurinko, sulaako lumi?
Hetken mietin että kuka vitun Korhonen, se Ilveksen maalivahtivalmentajako? Mutta sitten muistin, että Benjamin Berhonen.Korhonen loukkaantui myös tilanteessa mistä ei annettu jäähyä, mutta koki nyt ihmeparantumisen ja palaa kokoonpanoon. Noni. Tasoissa ollaan.
Juolevi antaa tarvittaessa lisätietoa.En tiiä, Kontiola vois tietää?