Jokiselle hamekangasta! Miten ihmeessä tosta on tullu tommonen pelle
......POHJOINEEEEEEN.... aina niin nolo ja myötähäpeää aiheuttava. Onko ne jotain vajakkeja, jotka ton huutaa vai elämämkoulussa ehdot saaneita aikamiehiä?
Täytyy kuitenkin rehellisyyden nimissä todeta, että on tänä keväänä ollut jopa huomattavasti parempi, kuin vertailukohteena ollut Ohtamaa.Quinceylle voisi joka vaihdossa viheltää vähintään yhden jäähyn. Puukäsi halonhakkaaja.
Tai sen jälkeen, kun huomasi minkälainen uimahyppykerho tämä liiga on tuon typerän tuomarilinjan takia.Varmaankin sen jälkeen tuli kaatumispelle kun ymmärsi, että NHL on lopullisesti taaksejäänyttä elämää. Änärissä olisi saanut vastustajalta kunnon muistutuspusun.
Muista hakata mahdollisimman paljon läpsyttimiä.
Saatana, kun tuomarit menee noihin huutojäähyihin. Luulisi, että tällä tasolla tuomarit ei menis noihin.
Läpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläpsläps
Mitä väliä tällä on? Aivan sama vaikka itkisi joka haastattelussa, jos joukkueen peli kulkee.Sitä mä vaan mietin, että miten sivistyneiden stadilaisten puikoissa on tommonen böndejuntti, jonka ääni väpättää koko ajan kuin äitin hautajaisissa.
Samaa olen miettinyt Kukkosen koko uran ajan, mutta siitä huolimatta molemmat loistavia pelaajia!Quinceylle voisi joka vaihdossa viheltää vähintään yhden jäähyn. Puukäsi halonhakkaaja.
Vitun Nyholm ja tunne-Pikkaraisensa.
Vastustajalla tuppaa olemaan osuutta asiaan, mutta eihän Kärpät ole yhtä dynaaminen kuin vuosi sitten. Selkeä. Näkyy pelin pakottamista, puskemista ja sellasia bulgarialaisia sooloiluja. Viime vuonna oli kliinisempää ja...nöyrempää?
Jussi "Jurkka" Jokinen. Sika Jokinen. Molemmat sopii kuvaukseen tästä ihmisjätteestä. Minulla oli muistikuva ihan erilaisesta pellaajasta. Rehdistä taistelijasta. Mikä tätä miestä vaivaa?
Pelistä sen verran että tasaista on. Rimojen kolistelu ifkillä jatkuu, mutta toivottavasti välillä pomppii.