Koska on uusi nerokas taktiikka.Ei helvetti. Viimeisen 1min aikana sitten päätetään ekaa kertaa prässätä koko pelin aikana ja HIFK-pakit perseilee heti kaks huipputonttia Kärpille. Miksi ei ole prässätty koko peliä?
"Ei helvetti. Heponiemi teki maalin yhellä laukauksella, miks se ei jumalalauta aina vedä maaliin?"Ei helvetti. Viimeisen 1min aikana sitten päätetään ekaa kertaa prässätä koko pelin aikana ja HIFK-pakit perseilee heti kaks huipputonttia Kärpille. Miksi ei ole prässätty koko peliä?
Paitsi että oltais voitettu ilman kenttämestarin temppuja.HIFK huomattavasti parempi oikeastaan vähän kaikessa. Mä en oikeastaan tiedä, miten ihmeessä selvittiin edes jatkoajalle.
Heponiemi on laukonut tässä pelissä varmaan viisi kertaa. Kärpät pelaa pelitavallisesti ihan eri tavalla just nyt ku runkosarjassa. Tätä samaa Bergeheim ihmetteli kommentaattorina."Ei helvetti. Heponiemi teki maalin yhellä laukauksella, miks se ei jumalalauta aina vedä maaliin?"
Tehtiin yhtä monta maalia.HIFK huomattavasti parempi oikeastaan vähän kaikessa. Mä en oikeastaan tiedä, miten ihmeessä selvittiin edes jatkoajalle.
HIFK huomattavasti parempi oikeastaan vähän kaikessa. Mä en oikeastaan tiedä, miten ihmeessä selvittiin edes jatkoajalle.