Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Eipä tuolla ole Ässillä yhtään jäähyn paikkaakaan vielä ollut. Johtuu siitä, ettei Lukko ole pelannut kiekolla vielä sekuntiakaan.
Niin, ja mitäs Lukko sitten nyt on tehnyt. Kyntänyt ihan pelillisesti tänäänkin.Njaa, viime aikoina tottunut kyntämään näitä jämäseuroja vastaan ihan pelillisestikin ni onhan tämä ihan vaihtelua ettei aina tehdä sitä ihan itse.
Kärpät yv:llä 1-1! Pirnes komealla rannelaukauksella takayläkulmaan.
Eli siis jalkapyyhkäisy =//= kampitus. Rauma ei ikinä yllätä.
Ai luulet, että se 5+20 kaivettiin ihan tyhjästä? Kunnon salaliittoteoriat siellä Raumalla.
Ai luulet, että se 5+20 kaivettiin ihan tyhjästä? Kunnon salaliittoteoriat siellä Raumalla.
Mutta et silti kykene vastaamaan suoraan kysymykseen.Ai luulet, että se 5+20 kaivettiin ihan tyhjästä? Kunnon salaliittoteoriat siellä Raumalla.
Kukaan ei nähnyt, mutta ihan varmuuden vuoksi itkette kuitenkin. Hyvä, hyvä.Kerro nyt kaikille mitä siinä tapahtui, kun kukaan ei ole nähnyt?
Hyvin HIFK pelaa, paras vastus kärkijengeistä tähän asti.
Jep, eikös kaverilla oo tapana näitä fiksuja jäähyjä napsia? Tosin hidastus tuosta äsken tapahtuneesta olisi ihan kiva...Olisi mukava nähdä tosiaan jostain se Riskan tilanne uudestaan, mutta tämän kauden Riskan touhuja katselleena en yhtään ihmettele jos tuli ihan aiheesta.
Missä sanoin tietäväni? Niinpä. Implikoin ainoastaan, että tuskimpa tuota ihan tyhjästä kaivettiin.En minä tiedä. Kerro nyt mitä tapahtui kun kerran tunnut tietävän.
Kun ei ole edes suoraa pleijaripaikkaa, niin ei ehkä ole aiheellista puhua jämäseuroista :)Njaa, viime aikoina tottunut kyntämään näitä jämäseuroja vastaan ihan pelillisestikin ni onhan tämä ihan vaihtelua ettei aina tehdä sitä ihan itse.
Kukaan ei nähnyt, mutta ihan varmuuden vuoksi itkette kuitenkin. Hyvä, hyvä.
Eipä tuolla ole Ässillä yhtään jäähyn paikkaakaan vielä ollut. Johtuu siitä, ettei Lukko ole pelannut kiekolla vielä sekuntiakaan.