Tässä nyt oli vähän aistittavissa v-tuilua niin iltalehteä kuin urheilulehteä kohtaan.Miten vaan. Suuri ja mahtava? Ei todellakaan. HPK ei tosin ole sitä sen enempää, joten ei kai kukaan voi väittää 4-1 -tulosta hyväksi yhtä sarjan häntäpään jengiä vastaan.
Laukauksista päätellen Sport pistänyt kaikki sisään ja Jyp ei saannut mistään. Miten peli oikeasti meni??
Juurihan kirjoitit, että HPK oli heikko. Ja silti voittivat 4-1, joten eikös se aika hyvältä vaikuta Kerhon osalta?HPK ei tosin ole sitä sen enempää, joten ei kai kukaan voi väittää 4-1 -tulosta hyväksi yhtä sarjan häntäpään jengiä vastaan.
Oliko tää nyt se top5 paras puolustava puolustaja tai jotain?Liigan tilastojen mukaan Mikko Kuukalle tänään -5.
Minua ei yllätä se, että SaiPan peli sekoaa ennakkosuosikin asemassa. Ei yllätä enää ikinä.Kenet yllätti? Minut yllätti enemmän, että KooKoo on ottamassa pisteen Lappeenrannasta.
Juurihan kirjoitit, että HPK oli heikko. Ja silti voittivat 4-1, joten eikös se aika hyvältä vaikuta Kerhon osalta?
En tiedä. HPK oli tänään heikko ja voitti silti 4-1 ennakkoon paremman joukkueen, joten se riittää mulle. Tuosta kun HPK saisi peliinsä edes jotain järkeä, niin voivat haastaa huomenna TPS:n.Vai todella huonolta Pelicansin osalta?
En tiedä. HPK oli tänään heikko ja voitti silti 4-1 ennakkoon paremman joukkueen, joten se riittää mulle. Tuosta kun HPK saisi peliinsä edes jotain järkeä, niin voivat haastaa huomenna TPS:n.
Joo, aika harvoin olen pettynyt siihen, että HPK voittaa.Hieno asia, että sait tästä lohtua.
On kyllä todella viihdyttävää peliä Lappeenrannassa jatkoajalla, hieno uudistus!
Joo, aika harvoin olen pettynyt siihen, että HPK voittaa.