Eihän tämä edes ole ollut paha. Kärpät - SaiPa-sarjan seurannat oli kyllä lähes lukukelvottomia.
Olin kyllä niitäkin seurailemassa. Oliskohan mulla sitten ollu "lasit" päässä..?!?
Eihän tämä edes ole ollut paha. Kärpät - SaiPa-sarjan seurannat oli kyllä lähes lukukelvottomia.
Sopii!Game 7, jatkoaika ja siitä toinen pronssiotteluun. Tällä kaavalla saa luultavasti Saipaa onnitella jo etukäteen?
Onko Rautakorpi polttanut montakin tuomarien taloa? Ainakin sellaisen käsityksen tästä seurannasta saa.
Pelihän on ihan viihdyttävää noin muuten.
No suoraan sanottuna sen valituksen ja marttyyripaskan takia teki mieli melkein lopettaa SaiPan kannattaminen.Olin kyllä niitäkin seurailemassa. Oliskohan mulla sitten ollu "lasit" päässä..?!?
No suoraan sanottuna sen valitukset ja marttyyripaskan takia teki mieli melkein lopettaa SaiPan kannattaminen.
Nyt Tappara tasoihin, jatkoerä(t) tarvitaan!
Tappara käyttää hienosti hyväksi tuota, että kolmannessa erässä tappiolla oleva joukkue ei saa ikinä mistään jäähyä. Lukko jossain vaiheessa saa, se nyt on jossain tuomareiden ohjekirjassakin. Saadaan peli jännäksi.
No suoraan sanottuna sen valituksen ja marttyyripaskan takia teki mieli melkein lopettaa SaiPan kannattaminen.
SaiPa hyvänä kakkosena. Vähän iloakin tänän kannatuskauteen :)Ekkö nää oo Kalapan kannattaja?
Ja toki jatkoerät tekis gutaa, vääntäkää vaikka ylihuomiseen asti ja lennosta seittemäs peli käyntiin.
4066 katsojaa? Eihän siinä, jos ei kiinnosta.
Se vaatisi laukauksen ohi kenttäpelaajista ja maalivahdista, muttei maalista. On tuntunut olevan Tapparalle liian vaikea yhtälö.... Eiköhän tasoitus kohta kuitenkin tule.