Tsekkasin vielä telkku.fi mutta ei osunut silmään....Näkyy TV5:lla. Kanavapaikka 7.
Kyä Anza selostaisi ja kommentoisi nuo suohonTäytyy sanoa ettei ole kyllä yhtään Mertsin maneereja. Saari ja Pessi toimii kyllä hyvin yhteen.
Kuinkahan monta kertaa olis Säterin maalilla ollu tähänki mennessä VAARALLINEN tilanne.. joo ei oo ikävä.Täytyy sanoa ettei ole kyllä yhtään ikävä Mertsin maneereja. Saari ja Pessi toimii kyllä hyvin yhteen.
Eri mieltä olen itse.Kyä Anza selostaisi ja kommentoisi nuo suohon
" Ja Harrin hanska heilahtaa kuin sen kuuluisan entisen neidon ajatus"Kuinkahan monta kertaa olis Säterin maalilla ollu tähänki mennessä VAARALLINEN tilanne.. joo ei oo ikävä.
Joo, kyllä mää olen Anza-fanclubin perustajajäseniä. NOT. Parempi vaikka halliäänillä tai Simo Salmisella, matalalla AnterollaEri mieltä olen itse.
En mä ainakaan jaksa kuunnella sitä kun joka ikinen tilanne on aina "Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarallinen!" ja jokainen vastustajan taklaus on aina "TÖRKEÄ!"
Tää Saari on mun mielestä hyvä, Nuutti Vihtilä myös
NHL-Lehtonen, kyllä se on nyt se jota me joka pelissä haukutaan!
Bjöööööninen!" Ja Harrin hanska heilahtaa kuin sen kuuluisan entisen neidon ajatus"
Onko tullut vielä yhtään ohjausta maalille?Kuinkahan monta kertaa olis Säterin maalilla ollu tähänki mennessä VAARALLINEN tilanne.. joo ei oo ikävä.
Ei oo Ohtamaa ollu alivoimallakaan kentällä.
Juomapeliä on kyllä vaikea keksiä, kun ei ole vaarallisia paikkoja ja myrskyvaroituksia.Täytyy sanoa ettei ole kyllä yhtään ikävä Mertsin maneereja. Saari ja Pessi toimii kyllä hyvin yhteen.