Pe 11.2.2022 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 24 757
  • 633

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Osala on taas elementissään.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaaha, minä jo unohdin tämän pelin, kuinkas päättyi? Ainoa huolestuttava asia on tuo Granlund, toivottavasti ei mitään vakavampaa.
 

RetroRenttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjasta riippuen
Mistä kummasta turnauksen maalikoosteet näkee? Itse en niitä ainakaan Discoveryn palvelusta tai youtuben puolelta ole löytänyt.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Red Wings legenda Säteri.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saari ei ymmärrä kahden maalin johdon vaarallisuutta. Eiköhän se liity pelaajilla petolliseen hyvän olon tunteeseen, joka hiipii puseroon. Se on petollinen johto.
Toisaalta, tulee mieleen kommentaattorin lausahdus EA:n "änäripelistä" tuota koskien, eli mieluummin sitä silti johtaa kahdella maalilla kuin on sen verran häviöllä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Onko Teme avannut perjantaipullon tuolla studiossa, kun on niin kova hihitys päällä koko ajan?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Minulla on fiilis, että Osala vetää vähän läpällä tuota ylijäyhää haastattelutyyliään. Eikö hän kuitenkin yleensä ole ollut ihan supliikki kaveri.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei oikein lähtenyt ylivoima ainakaan Vatanen-Kemiläinen -pakkiparilla, toivottavasti oli pelkkä kokeilu. No ehkä ihan lopun ylivoimassa oli jo jotain ideaa .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös