Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sä oot ehkä paras.Kuopiolaisilla tästä varmaan kokemusta, haju tulee tänne saakka.
Sä oot ehkä paras.Kuopiolaisilla tästä varmaan kokemusta, haju tulee tänne saakka.
Rehellisyyden nimissä uskoisin samaa lähes jokaisen joukkueen kannattajista, myös JYPin jos meillä olisi vastaava rotta joka sikailee.Ei koko joukkue, mutta Lantta on sitä. Oikea sikapelaajan prototyyppi. Kertoo jotain KalPan kannattajista, kun naureskellaan vain, kun oma törkypelaaja hoitaa vastustajia sairaalaan.
Kuka läksi sairaalaan?Ei koko joukkue, mutta Lantta on sitä. Oikea sikapelaajan prototyyppi. Kertoo jotain KalPan kannattajista, kun naureskellaan vain, kun oma törkypelaaja hoitaa vastustajia sairaalaan.
Tottakai olen, olenhan ylpeästi Savolainen JYP kannattaja.Sä oot ehkä paras.
Missä täällä on naureskeltu loukkaantumisille, ihmetelty lähinnä miten yksi pelaaja on päässyt yhdellä taklauksella koko jyväskylän ihonalle..Ei koko joukkue, mutta Lantta on sitä. Oikea sikapelaajan prototyyppi. Kertoo jotain KalPan kannattajista, kun naureskellaan vain, kun oma törkypelaaja hoitaa vastustajia sairaalaan.
Mun raja menee siinä, että sen pelaajan tyhmien tekojen vuoksi vastustajien pelaajat loukkaantuvat. En arvostaisi sellaista pelaajaa edes omassa joukkueessa.Rehellisyyden nimissä uskoisin samaa lähes jokaisen joukkueen kannattajista, myös JYPin jos meillä olisi vastaava rotta joka sikailee.
Savo ja savolaisethan ovat yleisesti parasta mitä tästä maasta löytyy. Paitsi KalPa. Hymiö.Tottakai olen, olenhan ylpeästi Savolainen JYP kannattaja.
No naureskelet sille, että tuolla pääsi ihon alle. Ja se ihon alle päätyminen johtuu siitä, että sen seurauksena oli vakava loukkaantuminen. Kyllä tuo minun papereissa on sille loukkaantumiselle naureskelua.Missä täällä on naureskeltu loukkaantumisille, ihmetelty lähinnä miten yksi pelaaja on päässyt yhdellä taklauksella koko jyväskylän ihonalle..
Samaa mieltä, mutta useampi yksilö menee ns joukkueen sumussa ja ei näe realiteettejä menee tunne edellä ja ymmärrän senkin.Mun raja menee siinä, että sen pelaajan tyhmien tekojen vuoksi vastustajien pelaajat loukkaantuvat. En arvostaisi sellaista pelaajaa edes omassa joukkueessa.
BC oli siinä rajoilla, mutta lopulta ne typeryydet eivät aiheuttaneet mitään vakavaa.
Juuri näin.Savo ja savolaisethan ovat yleisesti parasta mitä tästä maasta löytyy. Paitsi KalPa. Hymiö.
Tämä. JypHT ollut positiivinen yllätys. Luistelu ja kamppailuvoima ensimmäisessä erässä hyvällä tasolla verrattuna ensimmäiseen kohtaamiseen. Aika tasaväkinen ensimmäinen erä.Peli muuten kehittyy,
Sivulauseessa todistat, kuinka helvetin pihalla olet. Täällä on nyt jo tässäkin ketjussa näköjään useaan kertaan mainittu Lannan taipumus sikailla usein. Ei tässä ole kyse tasan yhdestä taklauksesta.Missä täällä on naureskeltu loukkaantumisille, ihmetelty lähinnä miten yksi pelaaja on päässyt yhdellä taklauksella koko jyväskylän ihonalle..
Ja kun Lannan telominen Jormakkaan ei ole yksittäistapaus viime kaudella sai useamman ulosajon typeristä ja huolimattomista sikailuistaan. Lisäksi tais myös päättää Jalvannin uran.No naureskelet sille, että tuolla pääsi ihon alle. Ja se ihon alle päätyminen johtuu siitä, että sen seurauksena oli vakava loukkaantuminen. Kyllä tuo minun papereissa on sille loukkaantumiselle naureskelua.
No odotellaan sitä parkumista, kun joku ajaa puhtaasti Lantan vielä levyksi. :)Hieman näyttäs Lantta päässeen Jypin kannattajien ihon alle, suunnilleen joka toinen viesti mallia LANTA (Lantta) sitä, Lantta tätä.. ;)..
Veikkaan kyllä rehellisesti, ettei KalPa kaikilla sylintereillä tänää käy. Napit auki jneOnko kalpa oikeesti noin helvetin huono, vai miks JYP näyttää hyvältä tänään?
Vaikka sikäli menee liberaali Berliini ja konservatiivinen Baijerin perämetsä sekaisin, niin currywurst Bambergilaisen savuoluen kanssa toimii kyllä. Tai savuolut ja bratwurst. Tai pelkkä savuolut.Minä pidän enemmän currymakkarasta asiallisen oluen kera.
Jos vetää napit auki sellaista joukkuetta vastaan, jolle on hävinnyt kaikki pelit edellisen puolen vuoden aikana, niin sitähän voisi kutsua myös tyhmyydeksi!Veikkaan kyllä rehellisesti, ettei KalPa kaikilla sylintereillä tänää käy. Napit auki jne
Samaa teki aikoinaan jyp fanit kun tuppurainen teki vastaavia.Ei koko joukkue, mutta Lantta on sitä. Oikea sikapelaajan prototyyppi. Kertoo jotain KalPan kannattajista, kun naureskellaan vain, kun oma törkypelaaja hoitaa vastustajia sairaalaan.