Tuossa kyllä pukkaa identiteettikriisiä itsellekin, kun asetelmana on Baijeri vs. Berliini.Vaikka sikäli menee liberaali Berliini ja konservatiivinen Baijerin perämetsä sekaisin, niin currywurst Bambergilaisen savuoluen kanssa toimii kyllä. Tai savuolut ja bratwurst. Tai pelkkä savuolut.
Oikeastaan kun tässä nyt asiaa tarkemmin miettii, niin olut on hyvää.
Toivottavasti KalPan virheeseen, sen verran monta nähty jo chilipaidoiltaHaiskahtaa siltä että henk.koht virheeseen kaatuu viimeisellä femmalla.
Vain susilogo puuttuu?Tärkeä huomio tärkeillä hetkillä: jostakin syystä tuo punainen vauhtiviiva KalPan paidoissa näyttää ihan hienolta, retro-meno.
Kyllähän KalPan paitaan punainen kuuluu, hieman orvoksi tuo jää ja kaipaisi itsestä hieman lisää punaista tuo paita esim olkapäihin. Toki jo noinkin parempi kuin viime vuosikausien mitäänsanomattomat keltamustat lakanat.Tärkeä huomio tärkeillä hetkillä: jostakin syystä tuo punainen vauhtiviiva KalPan paidoissa näyttää ihan hienolta, retro-meno.
Olin kerrankin melkein tosissaan, mutta saavat Kuopiossa laittaa susilogonkin.Vain susilogo puuttuu?
Mee nyt sinne saunaan, tässä on nyt kaikki taikakeinot käytettävä.Tuossa kyllä pukkaa identiteettikriisiä itsellekin, kun asetelmana on Baijeri vs. Berliini.
Mutta kyllä tuostakin oluella selvitään. Ja saunalla.
Edelleen… Käskin maali, en jäähy.Maalia JYPpi!
Bingo.Ikävä spoilata, mutta JYP saa kolmen viimeisen minuutin aikana heppoisen jäähyn ja Kalpa kuittaa sinä aikana voittomaalin.
Luulin oikeasti saunoessa, että peli on jo ohi. Olen pahoillani, mutta otan korvikkeeksi vähän kaljaa.Mee nyt sinne saunaan, tässä on nyt kaikki taikakeinot käytettävä.
Saksalaista?Luulin oikeasti saunoessa, että peli on jo ohi. Olen pahoillani, mutta otan korvikkeeksi vähän kaljaa.
Öööh.Siis täh, Pertulla lipesi käsi mailasta aloituksessa, ja tuomari pistää kädelläpelaamisesta jäähylle? :D