Pe 11.10.2024 Ilves - Kärpät

• 2 050
  • 29

Ränse

Jäsen
Miettikää jos Kärpillä olisi oikea valmentaja ja pelitapa? Tälläkin umpipaskalla räpsellyksellä tulee poikkeuksellisen kovalla hyökkäysmateriaalilla piste Liigan ykkösjoukkueelta.

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miettikää jos Kärpillä olisi oikea valmentaja ja pelitapa? Tälläkin umpipaskalla räpsellyksellä tulee poikkeuksellisen kovalla hyökkäysmateriaalilla piste Liigan ykkösjoukkueelta.
Itse olen ainakin lukenut jostain, että siellä Kärppien penkin takana on timanttinen veijari... Joukkueen muista ominaisuuksista puhumattakaan.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllä tästä olisi totuuden nimissä pitänyt ottaa täydet pisteet. Kärpät oli heikko läpi pelin. Mutta kyllä ainakin omaan silmään vaikutti että Ilveksen terävyys hävisi kolmannessa erässä. Ihan tervetullutta että jossain kohtaa alkaa taas tulla niitä 1-2 pelin viikkoja väliin.

Ratinen oli hyvä!

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Itse olen ainakin lukenut jostain, että siellä Kärppien penkin takana on timanttinen veijari... Joukkueen muista ominaisuuksista puhumattakaan.
Sulla on vissiin valikoiva lukutaito kerta yhden kirjoittajan viestejä vain luet Kärppäkirjoittajista.. eikä tuo tarina edes löydy täältä vaan Ankkalinnasta.

Kaksi sanaa: Havu ULOS!

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilisen pelin osalta todettava, että tuomaristo oli kerrankin kartalla. Linja oli selkeä ja joukkueet tiesivät, mitä saa tehdä ja mitä ei. Peli oli siisti ja vauhdikas.

Kumoan ehkä edellistä sanomaani sillä, että Gardinerin jäähy oli vähän helpohko ainakin hallissa katsottuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy