Huomenna paljon helpompaa, siis Tapparalle.Ei jumalauta mitä paskaa koko 65+ minuuttia. Toivottavasti vaan ladattiin akkuja huamiseen...
Toivotaan deja vuta myös täällä!Tuli jotenkin 2013 deja vu - Ässät pelaajat ja fanit juhlii kun mestaruutta.
Bro, voisitko järjestää myös poroille huomiselle voiton?Ylläri, että Tappara ei voittanut varsinaisella peliajalla, kun 0-1 -tilanteessa laitoin betsin sisään. Niin että olkaapa vain hyvät, arvon patafanit.
Tyhmää tollanen tunne tässä touhussa.Tuli jotenkin 2013 deja vu - Ässät pelaajat ja fanit juhlii kun mestaruutta.
En olisi ikimaailmassa uskonut tätä. Niin vahva on Tapparan kausi ollut.Onnittelut Ässille. Putket katkee
Mulla on pelitilillä 0,63€. Laitatko mulle 0,37€ matkašekkinä postitse, niin saan sen minimipanoksen eli yhden kokonaisen €uron kasaan?Bro, voisitko järjestää myös poroille huomiselle voiton?
Junno hoitaa mobilepaylla.Mulla on pelitilillä 0,63€. Laitatko mulle 0,37€ matkašekkinä postitse, niin saan sen minimipanoksen eli yhden kokonaisen €uron kasaan?
Täällä hesoissa ei toimi matkapuhelimet. Totellaan ainoastaan ruskeita (ulkopuolelta) kirjekuoria.Junno hoitaa mobilepaylla.
Ylläri, että Tappara ei voittanut varsinaisella peliajalla, kun 0-1 -tilanteessa laitoin betsin sisään. Niin että olkaapa vain hyvät, arvon patafanit.