Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Missä minä puhuin nilkasta mitään?Kova isku niskaan kun nilkka murtui, onneksi ei tullut sitä kuuluisaa nilkkatulehdusta
Missä minä puhuin nilkasta mitään?Kova isku niskaan kun nilkka murtui, onneksi ei tullut sitä kuuluisaa nilkkatulehdusta
Kuulemma pullistelleet toisilleen somessa.Mulla on menny vissiin jotain essentiaalia ohi...
Mikä tämä selostelijan Blood-Virtanen hehkuttelujuttu onpi?
Missä minä puhuin nilkasta mitään?
Sitähän mä just kysyin.Kenelle?
Eikos se kymppi pyori ihan samaan tahtiin maalista huolimatta. Kakkonen vain loppui sijaiskarsijaltaOlihan siinä Heikkisellä ainakin ensimmäinen osuma vartaloon mutta saattoihan olkapää liukua leukaan asti. Ei kova tärsky eikä onneksi isompaa jäähyä. Kuuselan ansiosta pääsee vielä nopeammin takaisin peliin.
Kuulemma pullistelleet toisilleen somessa.
Mulla on menny vissiin jotain essentiaalia ohi...
Mikä tämä selostelijan Blood-Virtanen hehkuttelujuttu onpi?
Kuulemma pullistelleet toisilleen somessa.
Eikö sun pitäny lähtee täältä pois? Vai näinkö unta.En tiedä mutta mä haluan maaleja Kaapolta nyt enkä joskus
TPS voitti 20:sta aloituksesta kaikki 6
Kymppi alkaa kun kakkonen päättyy.Eikos se kymppi pyori ihan samaan tahtiin maalista huolimatta. Kakkonen vain loppui sijaiskarsijalta
Eikö sun pitäny lähtee täältä pois? Vai näinkö unta.
Eikös se kymppi ala kakkosen jälkeen?Eikos se kymppi pyori ihan samaan tahtiin maalista huolimatta. Kakkonen vain loppui sijaiskarsijalta
Paljonkos jääkiekko on häviöllä ensimmäisen erän jälkeen? Onko jääkiekon ja Tapparan välisissä mittelöissä samat lainalaisuudet kuin Tapparan ja Tepsin pelissä?Jokainen Tapparan maali ja voitto on häviö jääkiekolle.
Eli kuulut salaseuraan nimeltä GH?Riippuen miten TPS pelaa. Voisko tota suoremmin enää sanoo :D. Mutta joo. Jos peli ei parane niin joo. Lähden. Jos paranee niin en lähde
Tai siis ainakin jossain vaiheessa. Riippuen nyt siitä kuinka kauan mulla riittää kärsivällisyys
Kymppi alkaa vasta kakkosen jälkeen.Eikös se kymppi ala kakkosen jälkeen?