Pe 11.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 45 211
  • 690

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ei helvetti. Eikö siun pitäny lopettaa tältä kaudelta jääkiekon seuraaminen?


Siis mä ymmärrän jos olisin sanonut jotain heti mutta mähän vaan sanoin noi että pelipäivä ja tärkee peli ja maali Tepsille tiivistettynä. Ja mitä siihen. selvää vittuilua. Mähän saan seurata jääkiekkoa just niin paljon kun haluan ja toisaalta olla seuraamatta jos haluan. Jääkiekon seuraaminen voi loppua kahdella tavalla oikeastaan. Joko siihen että kausi loppuu tai siihen että itse niin päätän
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Siis mä ymmärrän jos olisin sanonut jotain heti mutta mähän vaan sanoin noi että pelipäivä ja tärkee peli ja maali Tepsille tiivistettynä. Ja mitä siihen. selvää vittuilua. Mähän saan seurata jääkiekkoa just niin paljon kun haluan ja toisaalta olla seuraamatta jos haluan. Jääkiekon seuraaminen voi loppua kahdella tavalla oikeastaan. Joko siihen että kausi loppuu tai siihen että itse niin päätän
Älä sitten valehtele internetissä.

Sportti tulee kovaa tänään. Saa nähdä mihin riittää.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässiltä kyllä taas huippualku. Noh, äsken jäi ilveksen kamppi viheltämättä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jännästi vaikuttaa tuo kameran sijainti hallissa. Vaasassa näyttää ihan ku pelais NHL kaukalossa
 

Ralph

Jäsen
HIFK:llä 3-1-hyökkäys niin, että HPK:n ainoa pelaaja oli Turunen ja lopulta tilanteen pelasti toisiksi alimpana tilanteeseen ehtinyt Tuulola. Joku voisi kysyä, että missä pakit.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Älä sitten valehtele internetissä.

Sportti tulee kovaa tänään. Saa nähdä mihin riittää.

Tänään voin sanoa että on jännät paikat, toivotaan että sport hyökkääjät ovat puolustajia parempia
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ei maalia Turkulaiselle, se ei yllätä - mutta eikös kaveri aika selkeästi kolattu juuri ennen tilannetta? Noh, ilman jäähyä jatkuu.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei tarvi, kun katsoa rosteria ja pelityyliä. Eihän tuolla nyt fyysistä peloitetta tarvita

No enemmän näkisin nämä viime aikojen otteet ja pelien alut ennemmin niin, että nämä viisikot kentällä eivät vaan yleisesti ole valmiina pelaamaan Liigaottelun edellyttämällä tavalla. Fyysisyyttä tarvittaisiin joo, mutta ei jaloista ja toimivista pelipäistäkään haittaa olisi. Tämä on kuitenkin ammattilaisurheilua vaikka kausi onkin jo taputeltu, vaikea uskoa noista muutamista pelaajista että pelaisivat tulevaisuudestaan tällä hetkellä. Hyväkuntoisia pizzatakseja toki tulee noistakin
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bloodilla oli aina pelsuaikoina tapana heittäytyä jäähän ja leikkiä kuollutta, Kun Jonne oli samaan aikaan kentällä.
 

Ralph

Jäsen
HPK:n Innala läpi, ei maalia. Taisi viimeksi Stadissa tehdä 1+2 ja voittomaalin. Ja yksi syöttöpiste vietiin poiskin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös