Pe 11.1.2019 Ilves - Ässät

  • 4 454
  • 46
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sarjajumbo Ässät kohtaavat sijalla 9 olevan Ilveksen. Ässät kaupitti pari päivää sitten Salmisen Helsinkiin, ja varmasti se näkyy joukkueen pelissä että paras pistemies puuttuu (enkä nyt tarkoita tapaus Dixonin uusiutumista :D)
Olen myös katsomassa peliä paikan päällä. Ensimäinen kerta suomen vanhimpaan halliin. Olis jo perjantai!
Vaikka itse ottelulla ei suurta merkistystä ole ässille enään. Niin pitkästä aikaa on kunnon latinki peliin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olen myös katsomassa peliä paikan päällä. Ensimäinen kerta suomen vanhimpaan halliin. Olis jo perjantai!
Vaikka itse ottelulla ei suurta merkistystä ole ässille enään. Niin pitkästä aikaa on kunnon latinki peliin.

Latinkia siis sinun itsesi kannalta peliin vai? Peli kun on Ässille kohtuullisen merkityksetön, kuten muutakin loppukauden pelit. SPO juna kun taisi mennä jo aikaa sitten?

Toivottavasti itse peli kuitenkin olisi hyvä, eikä Ässien pistemiehen menetys näkyisi liikaa - ehkä enemmänkin vastoinpäin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Latinkia siis sinun itsesi kannalta peliin vai? Peli kun on Ässille kohtuullisen merkityksetön, kuten muutakin loppukauden pelit. SPO juna kun taisi mennä jo aikaa sitten?

Toivottavasti itse peli kuitenkin olisi hyvä, eikä Ässien pistemiehen menetys näkyisi liikaa - ehkä enemmänkin vastoinpäin.
Henkilökohtaisesta latauksesta puhuin. Ässillehän loppukauden pelit, varsinkin vieraspelit ovat lähinnä "alta pois" pelattavia.
 

-ja-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sarjajumbo Ässät kohtaavat sijalla 9 olevan Ilveksen. Ässät kaupitti pari päivää sitten Salmisen Helsinkiin, ja varmasti se näkyy joukkueen pelissä että paras pistemies puuttuu (enkä nyt tarkoita tapaus Dixonin uusiutumista :D)
Olen myös katsomassa peliä paikan päällä. Ensimäinen kerta suomen vanhimpaan halliin. Olis jo perjantai!
Vaikka itse ottelulla ei suurta merkistystä ole ässille enään. Niin pitkästä aikaa on kunnon latinki peliin.

On se hyvä käydä edes kerta elämässä Hakamettässä. Hallissa, jossa on varmasti yksi liigan huonoin jää, mutta jonka katossa roikkuu iso pala suomalaista kiekko historiaa. Katsoessa niitä viirejä ja jäädytettyjä paitoja, ymmärtää miksi Tamperetta kutsutaan suomalaisen jääkiekon kehdoksi.

Itse peli ei varmasti yllä tasoltaan, tuossa hallissa pelattujen pelien top100 listalle, mutta aion myös itse raahautua hallille, koska Vainionpää, Laaksonen ja Salo saavat muistamisen tuoreesta U20 Mestaruudesta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No niin, nyt kokoonpanot tulivat Ässien nettisivuille. Vierailijoiden rosteri tänään Hakametsässä:

Kärki-Tiivola-Rekonen
Marttinen-A. Varttinen

Juhola-Makkonen-Kulmala
Peltola-Seppälä

Huhtanen-Sillanpää-Saha
Tuohilampi-Taimi

Salmio-Sammalisto-Salmela
Peltomäki

Kiviaho (Bernard)

Uusin pelaaja, HIFK:sta Salminen-kaupassa tullut Kulmala debytoi patapaidassa kakkoskentän laidassa. Nelonen aiempaan tyyliin hyökkäyksen johdosta SaSaSa. Rekonen nostettu ykkösen laitaan, Kiviaho aloittaa maalilla.
Ykköskenttä näyttää nyt siltä miltä oletin sen näyttävän ennen kautta. Kulmala saa viereensä yhden fossiilin ja yhden keskivertopelaajan. Kolmos ja neloskenttä tyydyttävät. Yksi toivomus pesäpallopasille;
KOTKANIEMI KOKOONPANOON!
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ilves tänään:

Halmo - Vainionpää - Savilahti
Suomi - Ruotsalainen - Rautianen
Haapanen - Ahtola - Ikonen
Liuksiala - Lepaus - Antonen
Valtonen

Parikka - Laaksonen
Vainio - Flood
Leimu - Matinpalo

Helenius(Lehtonen)

On Ilveksellä sairaan kova materiaali, kun 28 pisteen Lepaus ja 23 pisteen Antonen ei mahdu nelosta ylemmäksi :) Vakavasti ottaen, mielenkiintoisia ketjuja ja kiva nähdä Laaksonen ja Vainionpää taas tositoimissa Ilveksen riveissä.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitähän vittua Teemu Salminen tekee tuomarin tontilla tässä pelissä tai ylipäänsä missään pelissä? Kuka urpo näistäkin päättää?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pitäsköhän vaihteeks ottaa Ässien peli prioriteetiksi, vähän hiljasempaa ollut sen suhteen viime aikoina. Ymmärrän niitä, joille säästömyynnit on märkä rätti päin kasvoja, mutta itselle se on tosiasioiden tunnistamista ja kokoonpanon puolesta jopa pieni piristys.

- Rekonen ykkösen laidalla
- Juhola-Makkonen-Kulmala. Odotan raikasta suorittamista
- Sammaliston nelonen. Salmion tarttee antaa näyttöjä, Salmela terrierimäinen karvaaja ja sentteri itse tutkan alla, tulevaakin kautta ajatellen
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On Ilveksellä sairaan kova materiaali, kun 28 pisteen Lepaus ja 23 pisteen Antonen ei mahdu nelosta ylemmäksi :) Vakavasti ottaen, mielenkiintoisia ketjuja ja kiva nähdä Laaksonen ja Vainionpää taas tositoimissa Ilveksen riveissä.
Ahtola lienee sellainen köyhän miehen Osala... Ainakin Liuksiala viihtyi samassa kentässä hyvin tehojen valossa. Saattaa Kivi hakea jotain tasapainoa näillä muutoksilla.
Joo, mielenkiintoista seurata mestareita.
Salmisen kaupppaaminen voi herättää Ässiä vaikka kuinka taisteloihin, saa uudet vastuunkantajat pelata paineettomassa tilassa. Muistissa on vielä Bluesin (toistaiseksi) viimeinen kausi. kuinka Seppälät ja Kangasniemet rynnistelivät illasta toiseen...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun nyt saataisiin onnistumisia muutosten myötä. No, loppukausi aikaa kokeilla eri kokoonpanoja, kaipa sieltä joku onnistunut kombo löytyy. Ilveksen tietä kivisemmäksi ja voitto Poriin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilves estää kiekottomana koko ajan taitavasti. Tarkemmat tuomarit olisivat puhaltaneet jäähyjä useita.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Helenius suuttuu Ahtolalle, joka vahingossa ohjaa kiekon omiin. Ite ei osaa edes sääntöjä! :) Jalo säästää meidät aikaselle kesälomalle, kun ei oo välillä edes määrällisesti tarpeeks ukkoja. On sitten kiva myydä kesällä kausikortteja taas. Ässille onnittelut 3 pisteestä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Teemu Salminen ja se Ässien sukeltelija mielellään pelikieltoon. Harmi ettei Rautiainen päässyt muistuttamaan Taimea siitä miten käyttäydytään jäällä. Vitun runkkari.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Mikä tuossa Ässien ylivoimassa on se tavoite? Kuvio näyttää siltä että yritetään syöttää mahdollisimman monta kertaa vastustajan alueella, eikä kukaan oikein edes hae paikkaa maalinedestä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aivan älytöntä Ilvekseltä lähteä läpsyttelyyn, kun jäällä oli tuomarina Teemu Salminen, joka kyllä varmistaa, että vastustaja ei ilman ylivoimaa jää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä tuossa Ässien ylivoimassa on se tavoite? Kuvio näyttää siltä että yritetään syöttää mahdollisimman monta kertaa vastustajan alueella, eikä kukaan oikein edes hae paikkaa maalinedestä.

Uusi kuvio, ensimmäistä kertaa käytössä. Käsittääkseni tarkoituksena on hakea pakeille vetoja suoraan vauhtiin, vaihtoehtona neliön keskelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös