Näitä oman pään harhasyöttöjä katsellessa tulee jo ikävä Lehterän aikaisia hätäpurkuja.Nonnih, 1 min 11 sek peli SaiPan päädyssä.
Näitä oman pään harhasyöttöjä katsellessa tulee jo ikävä Lehterän aikaisia hätäpurkuja.Nonnih, 1 min 11 sek peli SaiPan päädyssä.
Mulla on ainakin lähetys särissyt välillä. Volume ei oo tosin muuttunut.Vaihteleeko teillä selostuksen äänenvoimakkuus vähän väliä JYP-HIFK -ottelussa?
Vaihteleeko teillä selostuksen äänenvoimakkuus vähän väliä JYP-HIFK -ottelussa?
Turussakin tais olla olisko 75% istumapaikkojen määrästä mitä ottavat halliin.Kisapuistossa 50% yleisörajoitus, muualla ei mitään? Kouvolaankin saa huomenna ottaa maximit :D
Jotain ihme napsuntaa oli äänessä aluksi, nyt tuntuu toimivan paremmin.Vaihteleeko teillä selostuksen äänenvoimakkuus vähän väliä JYP-HIFK -ottelussa?
Kuului myös jonkun tettiläisen ääni joka kyseli että saako tuota rätinäongelmaa korjattua. En itse kyllä kuule mitään rätinää vaikka käytän kuulokkeita. Kai olen sitten kuuroutumassa.No nyt selostaja pahoittelee tuosta äänihommasta.
Tämä ei taida rajoittaa katsojamäärää?Turussakin tais olla olisko 75% istumapaikkojen määrästä mitä ottavat halliin.
Viime kausi oli niiiiin paska että ihmettelen ettei ollut 24-0 IFKille.Mielenkiintoinen tilasto näkyi ennen ottelua. Pisteet HIFK:lle 22-2 kahdelta viime kaudelta HIFK:n ja JYPin keskinäisissä.
Tulihan se sieltä. :DTämä ei taida rajoittaa katsojamäärää?
Tapparalla kokoonpanossa neljä pelaajaa, jonka pelinumero on alle 30
On nämä pelit kyllä ihan erityylisiä kuin CHL:ssa. Ekaan vitoseen enemmän vastustajan träppiä kuin yhdessä kokonaisessa CHL-pelissä. Hetki menee Tapparalla kun taas tottuu miten näitä kuuluu pelata.