Mikä tää ifk oikeen oli, joku ruottalainen svengijengi? En tiijjä mutta täys vastaantulija.
Mikä tuossa niin turhaa tai pahaa on? Kaikki näkee, että huumorilla voitonhuumassa heitetty, eikä tuossa mun nähdäkseni ollut mitään erityisen loukkaavaa edes.Ai että nää tällaiset on turhia kommentteja
Mikä tuossa niin turhaa tai pahaa on? Kaikki näkee, että huumorilla voitonhuumassa heitetty, eikä tuossa mun nähdäkseni ollut mitään erityisen loukkaavaa edes.
Eli todella hyvä peli oli tänään ja se ilmoitettu yleisömäärä 2769 oli ehkä vähän alakanttiin... :)
Pelkkää huonoa provoa koko viesti. Sellaista myötähäpeää aiheuttavaa.
Siis tuo viestihän oli tarkoituksella huonoa provoa, huumorimielessä. Nimenomaan niin huonoa, että ei sitä oikein voi edes provoksi laskea. Samanlaista tavaraa lentää pitkin palstaa jatkuvasti, eikä kukaan ota noista itseensä.Pelkkää huonoa provoa koko viesti. Sellaista myötähäpeää aiheuttavaa.
Nää tais olla hassuja viimeks joskus 70-luvulla.Mikä tää ifk oikeen oli, joku ruottalainen svengijengi? En tiijjä mutta täys vastaantulija.
Samoin Palola.Hifkin Innala oli pirteä, mutta ei riittänyt
Nää tais olla hassuja viimeks joskus 70-luvulla.
HIFK = Homot Ilman Fyysistä Kuntoa :D Hahaha! Ne on homoja koska ne on ruottalaisia :D
Mulle tuo peli oli täyttä tuskaa JYPin tasoituksesta lähtien. Jostain syystä luotin isosti meikäläisiin ja sehän kostautui isolla kädellä. Vituttaa vieläkin.Itse peli oli kyllä herkullinen ja punaiset ovat aina punaisia. Jotenkin tämä on se oikea tapa avata kausi.
Nää tais olla hassuja viimeks joskus 70-luvulla.
HIFK = Homot Ilman Fyysistä Kuntoa :D Hahaha! Ne on homoja koska ne on ruottalaisia :D