Meikäläiset kun keskittyvät pukeutumaan hassuihin lehmäasuihin ja peruukkeihin, niin nämä keskittyvät kannattamiseen. Hieno tunnelma!On hieman eri meininki kuin vuosi sitten Tampereella. Propsit Tshekille!
Kaveri laittoi kisojen alla, että fan zonella puolen litran olut maksaa saman verran kuin desi Tampereella viime vuonna. Ja parempaa...Halvempaa olutta, niin ei tarvii pelkillä katkaravuilla fiilistellä.
Niin ne oikeat rikkaat tekee. Esittävät köyhääMäkin oon tosi rikas ja menestynyt, mutta katson silti ihan vaan huvin vuoksi Maikkaria.
Minulla on rahaa.
Mulla Viaplay, mutta katson silti kolmosta.
Aa joo, toki mä nyt Vihtorin tunnen.Antti Mikko Vihtori Mäkinen.
Joko tunnistit?
Oli roiskaisu maalia kohti, ei vielä ihan suupaisu.
Siinä missä suomi on se sama vaarallinen träppi ja viivejoukkue vuosikymmenestä toiseen.Onko Tsekki edelleen vaarallinen vastaiskujoukkue? Vuosikymmenestä toiseen.
Jotain Mensan leikkirahaa kuitenkin. Lienet myös vapaamuurari.Mäkin oon tosi rikas ja menestynyt, mutta katson silti ihan vaan huvin vuoksi Maikkaria.
Minulla on rahaa.
Ai hitto.. Ensi viikolla olisi tarkoitus käydä paikan päällä. Parempi nostaa Visan katerajaaKaveri laittoi kisojen alla, että fan zonella puolen litran olut maksaa saman verran kuin desi Tampereella viime vuonna. Ja parempaa...
Missä muoviläpsyttimet?Kun Tsekki soittaa eurodancee se on kulttuuria.
Kun KalPa soittaa eurodancee se on junttia.
:(
Vuvuzelat?Missä muoviläpsyttimet?
En mä oo mikään duunari!Jotain Mensan leikkirahaa kuitenkin. Lienet myös vapaamuurari.
Citykani eksynyt lehtereille asti.Pupu, pää alas katsomossa!