En löytänyt 1080-striimii acelle. Yleensä löytyy mihin vaan. Eli sit maksetaan kakka-lafkalle.Itse taas päätin etten lahjoita tuolle paskalafkalle senttiäkään. Etsin mielummin striimit jostain.
Suomi teki kolme.. kolme maalia. Kaks-yks. Et tota.. hyökkäys hyökkäys. Klik klik. Meni mun mielest klik klik, selkeesti Suomelle.Klik.... klik......klik......
YouTubesta olis tullut ilmaiseksi, kai nyt kaikilta vpn löytyy nykyään.. Ei tämä maikkarikaan 1080p ole.En löytänyt 1080-striimii acelle. Yleensä löytyy mihin vaan. Eli sit maksetaan kakka-lafkalle.
On mulla jatkuva vpn päällä (f-securen freedome), joten olis toki toi youtube onnistunut. Mut on se vähän pottulaatua ollut aikaisemmin.YouTubesta olis tullut ilmaiseksi, kai nyt kaikilta vpn löytyy nykyään.. Ei tämä maikkarikaan 1080p ole.
En välttämättä muutenkaan acestreameja käyttäisi nykypäivänä tietoturvaongelmien takia.
720p on.On mulla jatkuva vpn päällä (f-securen freedome), joten olis toki toi youtube onnistunut. Mut on se vähän pottulaatua ollut aikaisemmin.
Äkkiä sanoisin että tämä cmoren lähetys on pakattua 1080:a.
Joo. Ja kiva kuunnella englanninkielistä selostusta. Ei silti haittaa vaikka otteluseurannassa puhutaan Saukkosesta vaikken sitä kuulekaan.Joo, virallinen Youtube-striimi ja VPN. Sit katotaan esim: https://polsy.org.uk/stuff/ytrestrict.cgi?ytid=https://www.youtube.com/watch?v=Fg2cc3alsbo (youtube restriction checker) että missä maassa se näkyy, ja valitaan läheisin. Esim. jos liettuan proxy löytyy niin aika kivasti näkyy.
Jep. Eikä ainakaan vielä ole saatu sinne puuttuvaa materiaalia, esimerkiksi Kakon 3-1 maali puuttuu vaikka muut maalit siellä taitavat olla. Jos otteluvideota katsoo niin hyppää suoraan lopun statistiikkavertailuun siitä muutamaa minuuttia ennen loppua. Joka tapauksessa YouTubesta on varsin mukava seurata näitä kisoja, englanninkielisellä selostuksella ja ilman mainoksia.IIHF:n striimeistä YT:n kautta seurannut kisoja useamman vuoden ajan nyt. Kuvanlaatu priimaa, selostus priimaa, ei mitään ongelmia. Paitsi nyt pätkäs lähetykset jostain syystä pari min ennen pelien loppua..
Täällä sama. Svedut ei jaksa kiinnostaaSlovakia-USA seuraavaksi seurantaan, tulee varmasti kova peli.
Eiku saatana, se olikin yvllä tullut maali eikä Ohtamaan höntyilystä jossa Kanada pääsi 2vs1 tilanteeseen. Muistin väärinVähän antipatioita saa olla jos Kanadan maalin vain Ohtamaan piikkiin.
Se jäi sinne puroon Venäjällä.Minne jäi Demitra tuosta slovakkikiekkolegendojen esittelystä.
No nyt...Se jäi sinne puroon Venäjällä.