Suomi olisi voittanut 6-1 jos niitä olis kiinnostanu eivätkä olis vaan ryyppyreissulla. Totuuspohjaa tällä väitteellä on yhtä paljon kuin niillä tulevilla kanadaa ei kiinnosta-heitoilla
Älkää höntyilkö. Kanadalla ei kiinnostanut.
Mun puolesta saa jäädäkin sinne Espooseen.On muuten hyvä, että Lehteräkin on löytänyt sellaisen työn, johon hänellä on edes jotain ammattitaitoa. Tuolta studiolta on vielä kaiken lisäksi lyhyt matka Espooseen.
MTV on kyllä nimensä mukainen, ei jumalauta tätä mainosten määrää.
Kyllä, TPS.Yleisö huutaa Kaapoa, hehee
Ketähän Tuomo Ruutu painaa näissä kisoissa?
Mitä helvettiä toi persu-urpo kentällä tekee?
Tämä oli oikeasti kova suoritus.
Mutta joudut kuuntelemaan Mertsiä.Mä laitoin elämän risaiseksi ja otin kisojen ajaksi cmoren. Säästyy mainoksilta.
Ihan pakko kysyä, korostitko "Pohjoista"?Olipa peli. Upea fiilis pubissa, laulettiin maammekin seisaaltaan - jo nyt!
Irtoaisikohan Sanni millaisella summalla Jyväskylästä? Saataisiin tuttu kaveri tilalle.Mun puolesta saa jäädäkin sinne Espooseen.
Koska oot varmaan paskin kirjottaja palstalla?Miksi poistaisin?
Voi v mikä tuurivoitto
Ketä se on ennen
Inkaa. Kakkoseen.
Niin. Monesti ollaan hävitty avausotteluissa kaiken maailman ranskoille. Nyt kaadettiin kova Kanada, niin ei siitä pidä iloita vaan miettiä miten tää voidaan vielä pupeltaa.En sitä kielläkään, mutta turnaus on vasta alussa. Hieno startti turnaukseen, mutta vielä voidaan pupeltaa ja jäädä alkusarjaan. Teoriassa siis.
Inkaa. Kakkoseen.