Viime vuonna oli C More, mutta koska tänä vuonna ei ole niin pääsee kahden vuoden tauon jälkeen nauttimaan Saukkosen selostuksesta.
Otan osaa
Viime vuonna oli C More, mutta koska tänä vuonna ei ole niin pääsee kahden vuoden tauon jälkeen nauttimaan Saukkosen selostuksesta.
Luultavasti Vasilevski.Onko kellään tietoa että kuka aloittaa Venäjän maalissa?
Oon käyttänyt jo tuon tarjouksen. No onni onnettomuudessa on, että oon itselleni epätyypilliseen tapaan jo luovuttanut koko kisojen suhteen.Osuuspankki tarjoaa ilmaisen kuukauden.
Varppina teki enemmän pisteitä U18 kisoissa kun Marchessault!Tosi reilu vertailu Rajala vs Marchessault :D
Oon käyttänyt jo tuon tarjouksen. No onni onnettomuudessa on, että oon itselleni epätyypilliseen tapaan jo luovuttanut koko kisojen suhteen.
Jahas. Sit alkais kisat. Toivottavasti edes nää MM kisat menis hyvin. Aika näyttää
Itselläkin on käyttämättä, mutta halusin maksaa.Äskettäin vai viime vuonna? Käytin ite tän viime vuonna ja nyt toimi taas.
Ketäs sä näissä kisoissa kannatat? Muistanko väärin vai oliko sulla joku outo päähänpinttymä et jostain syystä et kannata Suomea vaikka käsittääkseni oot kuitenkin suomalainen?
Outo? Jokainen kannattaa mitä lystää. Miksi täällä sit kannatetaan änärijoukkueita, harva kuitenkin siellä suunnassa asuu.Ketäs sä näissä kisoissa kannatat? Muistanko väärin vai oliko sulla joku outo päähänpinttymä et jostain syystä et kannata Suomea vaikka käsittääkseni oot kuitenkin suomalainen?
Alkoiko toi pottuilu heti. No taidan ihan sun kiusaks sanoo että Kanada niin vie tänään. Voipi olla että oöen väärässä mutta onneks siihen on tottunut
Viime vuonna käytin tuon. Ja onni on siis se että tänä vuonna on Suomella D-maajoukkue.Äskettäin vai viime vuonna? Käytin ite tän viime vuonna ja nyt toimi taas.
Iihf:n sivuilta loytyy ketjut, tosin ei liian aikaisin, seka linkit suoriin lahetyksiin YoutubessaMistä ihmiset tsekkaavat joukkueiden kokoonpanot (pl. Suomi) ?
Onko jotain yleispätevää sivua?