Teukka on helvetin kova pelaaja, mutta ton tason taitoa ja tasapainoa ei siltä löydy pienissä tiloissa.Kakolta sellaiset teukka teräväistyyliset kynät
Kuulin Fleuryn torjuvan pelin alussa.Olenko ainoa joka kuulee Saukkosen sanomana Matt Murrayn Mcflurrynä?
Kuulostaa ranskalaiselta.Missä joukkueessa pelaa zhonatän marzzhenschöö?
Kuka?McFlurry siellä pompotteleee ja on epävarma.
Jes, mainostauko!!
Itse olen kuullut toistuvasti Matt McFly...Olenko ainoa joka kuulee Saukkosen sanomana Matt Murrayn Mcflurrynä?
Meillä oli ala-asteella sellainen sääntö, että parhaiden pelureiden pitää syöttää maalipaikoissa. Pysyy peli tasaisena.Syön kilon Saukkosen paskaa jos Kakko pelaa seuraavissa nuorten MM-kisoissa.
Jep, mulla ei täällä ole maksullista mutta kun oon isän luona kylässä niin aivan älytöntä miten rullailee niitä "yhteistyössä!"-höntsiään pari minuuttia joka tauolla. Ilmeisesti mainoskatkot ei oo sallittu maksullisilla niin ne näyttää ne jonain yhteystyöjuttuina, mikä on aika naurettavaa porsanreiän hyväksikäyttämistä. Ihan samanverran mainoksia maksullisellakin puolella on.Ei toki kesken pelin mutta muuten tulee kyllä kokoajan jotain inserttejä.
Ihmetyttää että tarvii omalla maksukanavallaan mainostaa omaa maksukanavaa kokoajan.
Yhtä helposti kuin She-Theodoren.Miten saa Marchessaultista Marsenssöön?????
Kuulostaa mäkkärin jätskiannokselta.Saukkosen keksintö.