No toivottavasti tuli parempi mieli siellä Porin suunnalla.
Ihan rauhassa nyt, älä ota vakavasti. Vai kenelle tarkoitit tuon kommentin? TF:n väittämääsi provoa kommentoin.
Kyllä se siitä.
No toivottavasti tuli parempi mieli siellä Porin suunnalla.
Pieni huitaisu housuihin ja jostain syystä "fobba" menettää tasapainon. Ei mitään jäähyn arvoista edes änärin linjalla.
Kun ei kukaan kysymykseeni ole vastannut niin oli pakko etsiä vastaus itse. Eli katsojia tosiaan oli se 5740 kuten selostuksesta kuulin (eikä 6740 kuten luulin). Aika vähän perjantai-illan play off-peliksi kun halliin sentään mahtuu reilusti yli 7000 päätä, Hakametsän tarkkaa kapasiteettia en tiedä.
Netti on väärässä.Netti kertoo Hakametsän kapasiteetiksi 6600 katsojaa. Yllätti minut ainakin tuo määrä. Miten minä muistelen että sinne olisi mahtunut 8700. No laho pää ja oksan kohdat on jo pudonnu pois. Mutta joo ei ole tarkoitettu kettuiluksi, yllätti vain tuo 5740.
Okei, ehkä olen väärässä. Minä muistelin Tapolan kommentoineen tuomarilinjaa ja toivoneen, että sen olisi hyvä jatkua samana. Tuon jälkeen Game 4 ja 5 Tappara onkin sitten ollut ilkeämpi ja puolustanut yhtä härskisti kuin Lukko. En minä ainakaan siinä kommentissa itkua nähnyt, taisi olla pelin 3 jälkeen?
Kyllä se vaan on hyvä, ettei tuota kiekko katsomoon-jäähyä anneta tuomarin tulkittavaksi. Siis että oliko tahallinen vai ei. Tulkintoja riittää muutenkin ihan jopa näillä palstoilla ihmeteltäväksi asti.Nyt ei ihan suoranaisesti liity pelkästään tämän illan otteluun, mutta on tuo pelin viivyttämisjäähy ja ilman kypärää pelaamisesta annettava jäähy vaan melkoisen naurettavia syitä.
Tänään se sillä tavalla näkyi, että pelin linjan mukaan jäähyjä sai vain karrikoiden tapon yrityksistä ja sitten....niin kiekko katsomoon. Sinällään kun sääntö on nyt noin selkeä niin siitä ei jää mitään valittamista. Mutta, kuuluuko nuo jäähyt tälläisten pelien ja tuomarilinjan luonteeseen? No ei!
En siis millään tavalla kritisoi tänään tulleita jäähyjä vaan sääntöä.
Köllin kusipäiset kommentit telkkarissa ovat lähes aina sitä samaa paskaa. Samoin TosiFanin väsyneet provot Jatkoajan palstalla. Joten näihin turhakkeisiin ei kannata enempää takertua.Köllillä hirtti selostuksessa jostain syystä kiinni tuomioihin ja mielestäni jeesusteli useamman paikan selostuksessa, olisi pitänyt, ei olisi jne. Kovaan ääneen oikein painotti kuinka tässä sarjassa juuri pitkien painostuksien jälkeen tulee aina jäähy. Öh... kuinkas monta tommosta tilannetta on nähty. Olisi varmaan pitänyt, mutta sarjan linjan mukaan ei ole tainnut tulla kuin yksi tai kaksi. No Kölli on Kölli. Kiekkoa osaa varmaan pelata, mutta selostaa MINUN mielestäni ei ole koskaan osannut.
Jåå-å!
Sellane peli sitten. Mitäköhän katsomossa on tapahtunut, kun ei uskalleta vieraskannattajista kuvia ottaa? Aika spedeilyä jatkoajalta, kun vastapuolenkin nickit pitää RB:tä ihan arvossaan.
Lukko ei nyt tullut niillä fyysisillä aseillaan, jota sieltä hihasta löytyisi. Otettaisko Kuuselan neuvoista vaarin?
Haluatko avata vähän tätä? Jälkimmäistä ei olisi edes tarvinnut tarkistaa, kun Zapolski oli maalissa käytännössä kokonaan. Ja ensimmäisen näki heti, että on ok. Päätöshän keshi pidempään linjan katkeamisen takia.... Levonen/Boman sopivasti mukana juonessa ja siihen vielä apuja videotuomarin VHS-kasetilta,
...
Kyllä kuuntelin myös kuinka Kölli itki tuomareista, kun eivät vihellä sääntöjen mukaan ja pelin taso kärsii. Sitten kun antoi jäähyn, niin olisi voinut jättää viheltämättä, kun ei se nyt niin paha rike ollut. Totta toinen puoli, kyllähän kaikki jäähyt 2 min arvoisia olivat, kuitenkin paljon suurempia rikkeitä jäi viheltämättä. Tavalliselta fanilta reaktiot ymmärtää, mutta puolueeton "asiantuntija".Köllillä hirtti selostuksessa jostain syystä kiinni tuomioihin ja mielestäni jeesusteli useamman paikan selostuksessa, olisi pitänyt, ei olisi jne. Kovaan ääneen oikein painotti kuinka tässä sarjassa juuri pitkien painostuksien jälkeen tulee aina jäähy. Öh... kuinkas monta tommosta tilannetta on nähty. Olisi varmaan pitänyt, mutta sarjan linjan mukaan ei ole tainnut tulla kuin yksi tai kaksi. No Kölli on Kölli. Kiekkoa osaa varmaan pelata, mutta selostaa MINUN mielestäni ei ole koskaan osannut.
Jåå-å!
Sellane peli sitten. Mitäköhän katsomossa on tapahtunut, kun ei uskalleta vieraskannattajista kuvia ottaa? Aika spedeilyä jatkoajalta, kun vastapuolenkin nickit pitää RB:tä ihan arvossaan.
Mikäs juttu tää oikein oli? Twitterissäkin jostain kuvaepisodista oli kirjoitettu.Kappas, nyt on jatkoaika poistanut tuon "pimeän" kuvan, jossa vittuiltiin raumalaisille kannattajille, heheh.
Mikäs juttu tää oikein oli? Twitterissäkin jostain kuvaepisodista oli kirjoitettu.