Pe 10.3.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 22 243
  • 567

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Goal: #20 N. Ojamäki
Assist: #21 J. Lehterä
#27 K. Tanus
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Tätä se mun uneni tiesi.. nimittäin näin yöllä sellaisia näkyjä, että Red Wings treidasi Dylan Larkinin, Moritz Seiderin, ja Lucas Raymondin päikseen Patrik Laineeseen. Sain sellaisen sätkyn, että arvasin tämän olevan huono päivä. Ja ulkona vielä sataa kaiken lisäksi.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei jeesuksen vittu miten helposti levis Ilveksen nelikko kun Tappara sai parikin syöttöä putkeen hyökkäysalueella.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tätä se mun uneni tiesi.. nimittäin näin yöllä sellaisia näkyjä, että Red Wings treidasi Dylan Larkinin, Moritz Seiderin, ja Lucas Raymondin päikseen Patrik Laineeseen. Sain sellaisen sätkyn, että arvasin tämän olevan huono päivä. Ja ulkona vielä sataa kaiken lisäksi.
Ja Pate ois painanu kaudella yhden maalin, Stanley Cupin finaaleissa 7. pelin jatkoilla. Olisi maistunut?
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Oli mun mielestä Ilvekseltä alkuun helvetin hyvä alivoima, mutta toisen erän kirous teki ongelman kun lähtivät vastahyökkäykseen. Sitten kun joutui ilman vaihtoa polkemaan omiin, niin aika helppo maali seurauksena.
Joo, hyvä paikka siinä aukes av-hyökkäykselle, mut tossa pitää olla helvetin tarkkana ettei käänny nopeesti omiin. Ipalla ei nyt oikeen kärsivällisyys riitä.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Se oli Ojamäen kauden 20. osuma ja johtaa yv-maalipörssiä Liigassa. Palkkansa on Niko ansainnut, vaikka alussa olikin hiljaisempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös