Kyllä me nähtiin jo keskiviikkona, missä Liigan kärki menee.Eikö tuo kärkimatsi? Näkisit huippukiekkoa sinäkin :).
Se menee helvetin kaukana.
Kyllä me nähtiin jo keskiviikkona, missä Liigan kärki menee.Eikö tuo kärkimatsi? Näkisit huippukiekkoa sinäkin :).
Sportihan on tullut pelaamaan suorastaan pleijareita. Aika raikas alku!Nyt iso kysymys on se, että pystyykö TPS kairaamaan 6 pistettä ja tekemään paljon maaleja, koska Sport lahjoittaa nyt tuplapeleissä Ässille pomminvarmasti 6 pistettä kotietuun Tepsiä vastaan.
On hyvä poika.Davidsson on JOKA PAIKASSA!!! 1+1
Kyllä mä näin sitä jo keskiviikkona, kun Ilves tarjoili sitä mulle Kärppien pelissä.Eikö tuo kärkimatsi? Näkisit huippukiekkoa sinäkin :).
Tähän ennakoiden varauduttu, sillä Suomi ei ole mukana kokoonpanossa.Saa nähdä kestääkö Tampereella tänään pleksit ja jää Kontiolan sekä Suomen käsittelyä.
Juu, mutta nyt olis 2 huippujoukkuetta.Kyllä mä näin sitä jo keskiviikkona, kun Ilves tarjoili sitä mulle Kärppien pelissä.
Kyllä niitä tässä Pelicans - KalPa pelissä on jo.Juu, mutta nyt olis 2 huippujoukkuetta.
Nyt ei yhtään löysiä tepsukoille. Mahis kuuden joukkoon hei.0-1 TPS johtoon, ei voi muuta sanoa kuin että pahalta näyttää