Välillä tuomarit menevät "itse" tarkistamaan kun niille huutaa tarpeeksi. Tämä pitäisi saada kokonaan pois että se on aina haasto jos tuomarit eivät itse heti näe syytä tarkastukselle.Siis Ylijunnila pyysi tarkastusta ja epäonnistui eikä jäähyä???
Ai ihanko Petman? Mut sanotaan nyt näin, että toi tuomari kaksikko on kyllä ihan kuistilla, molemmat joukkueet tässä kärsii.Kunnon puolisukeltajia....
Pitääkö tuo pyyntö tehdä nöyrällä ilmeellä ja asennossa? Meinaan jos selviää ilman jäähyä, niin jotain bonusta olla pitää.Ei ilmeisesti ollutkaan haasto vaan pyyntö.
Mistä nämä pelin tuomarit on oikein hankittu? SaiPan maalin jälkeen ollaan jo aloittamassa, mutta Yli-Junnila vaatii tuomarin puheilleen ja sen jälkeen mennään videolle ja tuo ei muka ole haasto? Saako valmentaja nykyään vaatia tuomaria itsenäisesti tarkastamaan maalia?
Johdon puolustamista ei ole pitkään aikaan päästy harjoittelemaan niin nyt on hyvä kokeillaTapparan hyökkäyksiin lähtö tarvii vähän treeniä
Pelaajat olivat jo aloittamassa KUN tämä itku-iikka saa tuomarin puheilleen ja EIKÖ muka vittu haasto?Välillä tuomarit menevät "itse" tarkistamaan kun niille huutaa tarpeeksi. Tämä pitäisi saada kokonaan pois että se on aina haasto jos tuomarit eivät itse heti näe syytä tarkastukselle.
Itseasiassa maalivahdin häirintä taitaa olla ainoa mistä voi haastaa eli tässä riitti että huusi tarpeeksi tuomareille.Pitääkö tuo pyyntö tehdä nöyrällä ilmeellä ja asennossa? Meinaan jos selviää ilman jäähyä, niin jotain bonusta olla pitää.
Niin katsoivat, mutta jos Yli-Junnila selvästi vaatii videotarkastusta, niin kai se on haasto? Vai meinaat, että tuomarit olivat tiputtamassa kiekkoa jäähän ja maagisesti päättivät, että tarkastetaan tuo maali nyt kuitenkin?Kai ne tuosta potkun katsoi. Näytti että jalka teki liikkeen ilmassa kun ohjasi
Potkua ei sääntöjen mukaan voi haastaaPelaajat olivat jo aloittamassa KUN tämä itku-iikka saa tuomarin puheilleen ja EIKÖ muka vittu haasto?
Niin katsoivat, mutta jos Yli-Junnila selvästi vaatii videotarkastusta, niin kai se on haasto? Vai meinaat, että tuomarit olivat tiputtamassa kiekkoa jäähän ja maagisesti päättivät, että tarkastetaan tuo maali nyt kuitenkin?