Jos erotuomaritarkkailijalla on yhtään järkeä päässä ja munaa, niin herrat hyllytetään loppukaudeksi...aivan luokatonta paskaa."Ystävämme seeprapaidoissa" tänään: Lindqvist ja *rumpujen pärinää* Jarno Heikkinen.
Olisi se varmaan muuten otettu, mutta SaiPa oli jo ylivoimalla, niin linjahan on tunnetusti silloin paljon löysempi.Se on kyllä hyvä että noita huitomisia otetaan nykyään pois, ei vissiin tosin joka paikkakunnalla.
mulla on aukko sivistyksessä....!?Vittu jos Sport olis nyt sulanut niin olisin tehnyt Rokkari tempun omassa kodissa…
Ei kannata edes odottaa tällaista, kun ei ole tapahtunut tähänkään mennessä ja otteet olleet jo monta kautta tätä samaa luokatonta paskaa, ihan joka ottelussa, jonka olen heiltä nähnyt.Jos erotuomaritarkkailijalla on yhtään järkeä päässä ja munaa, niin herrat hyllytetään loppukaudeksi...aivan luokatonta paskaa.
No eipä juuri..."työnnä kiekko patjoihin"...huoh.Kala-antti ja maailmanluokan viimeistely. Voiko käppäsempää yritystä olla?
Lukko voittaa 3-2.
Mun mielestä ihan kohtalaisen hyvä peli, ja ihan helvetin paljon parempi kuin keskiviikon HPK-peli. Oli tietysti vastustajakin paljon parempi tänään niin Lukkokin joutui jotain pisteiden eteen tekemään.
Tuomarit olivat huonoja, mutta kuitenkin ihan tasapuolisen huonoja. Kyllähän tästä pelistä molemmille olisi hyvinkin voinut 8-10 kaksiminuuttista viheltää jos oikein tarkkoja ollaan, mutta mutta. Kai se näin sitten hyvä on.