Miten TPS voi olla noin saatanan paska joukkue. Liigan surkein joukkue. Toivottavasti tää kausi loppuis mahdollisimman pian
HIFK on kyllä yllättävän vaisu tai oikeastaan yllättää, etteivät pääse kunnolla hyökkäämään tai yritä? Tulee ihan RD:n Lukko mieleen, kun johtoasemassa ei juurikaan yritetty hyökätä. Eipä sillä väliä ole heidän kannaltaan, jos ottavat 3 pistettä.
Yllättävän hyvin jopa, pojat saaneet joitakin katkoja sun muuta. Ja onhan he hyviä sitten ylöspäin, sano Vallin.Ässien kolmen pakin ilta sujuu odotetusti. Seulaa, seulaa, seulaa!
En ymmärrä, että Reunasen piti saada pelata tuo koko pitkä 5 - 3 yv., kun heti alussa jo näki, ettei siitä tule mitään. Otettiin jopa aikalisä, että nuo samat jaksoivat jatkaa.Ei taida olla Reunasen päivä tänään. Lukon ylivoimakin palasi vanhaan paskaan.
Niin tulee, Kärpille kannu ja uusi kausi alkuun....Jatkoaikaa kun lukee niin kaikki paitsi Karpat tippuu heti ensimmaisen playoff-sarjan jalkeen. Tulee tylsa kevat
Hyökkäsi siihen asti kunnes otettiin 3 jäähyä. Nää ''vastus X on yllättävän vaisu'' on aina yhtä hauskoja. Mun mielestä Lukko on aivan vitun vaisu eikä vakuuta yhtään *hymiö*. Ei vaan ymmärrän kyllä pointtisi, IFK ei mielestäni ole edes pelannut erityisen passiivisesti, eli on paineistanut ja hakenut kiekkokontrollia siinä missä kotipeleissäkin, mutta Lukko on ollut tässä erässä selvästi vahvempi kiekon kanssa.
E: No joo omalla alueella IFK on ollut tavallista passiivisempi. Lähinnä tyydytty katsomaan Lukon pyöritystä ja pidetty bussia keskustassa. Aiemmissa peleissä ollut agressiivisempi PAPP.
Koomisin tilanne oli, kun Reunanen laittoi kiekon Hifk-päätyyn tilanteessa jossa kaikki Lukon pelaajat olivat keskialueella. Siihenkin kului se 20sekuntia.En ymmärrä, että Reunasen piti saada pelata tuo koko pitkä 5 - 3 yv., kun heti alussa jo näki, ettei siitä tule mitään. Otettiin jopa aikalisä, että nuo samat jaksoivat jatkaa.
Olen sellaista vähän haaveillut, että kotijoukkue laukoo tolppaan, innokas toimitsija sammuttaa valot, vierasjoukkueen pelaaja kiitää toiseen päähän, ja tekee maalin ohi molarin, joka ei pimeydessä näe oikein mitään.Niin kauan ne pelleilee noilla valoilla eri halleissa kunnes saavat ne rikki.
JYP on voittanut tyyliin 10/10 uusilla punaisilla paidoilla. Jatkoon!Mua ärsyttää et Jyp pelaa punaisilla paidoilla. Eikö mikään ole pyhää enää. Punainen kuuluu HIFKlle ja Ässille! Stana.