Pe 1.3.2019 Dynamo Moskova - Jokerit (GAME 3)

  • 20 751
  • 270

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
No nyt oli yllättävä tulos haastosta. Mä olisin itse tuon hyväksynyt silmää räpsäyttämättä. Oliko sitten huonot kamerakulmat käytössä vai katsoinko ihan väärin?

edit: Noh, kyllähän tuossa taisi Hietasen maila jonkin verran Kalninsia häiritä, mutta mun näkemyksen mukaan ainakaan kiekko ei siitä irronnut. Kai tuon voi sääntökirjan mukaan hylätä, mutta mun näkemyksen mukaan tuollaiset byyrit ovat osa peliä. Toisaalta, mistäpä minä mitään tietäisin...
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jäähy huitomisesta jäi Hietaselle viheltämättä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kestettiin jäähy, hyvin niukasti.
Nyt sitä omaa peliä.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onnistunut valmentajan haasto Jokereilta; milloin viimeksi?

Itse matsi näyttää aivan samalta kuin kaksi ekaakin, joten eiköhän tämäkin mene Dynamolle.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Kyllähän se kiekko oli varusteissa, vaikkakaan ei räpylän alla ennen kuin Hietanen hakkasi sen irti. Ja hakkasi nimenomaan varusteita, eikä kiekkoa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jormakka vedettiin pelin takana nurin.

Vittu miten toi paikka aukes, nyt se on 1-0. Grant perseili oikein kunnolla koko vaihdon.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nyt ei hylätä
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
No nyt ei jää epäselvyyttä maalista. Vaihtovirhe ja omissa soi, Grantin pelinluku petti huolella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihan Grantin maali.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Täydellinen nukahdus koko jokeriviisikolta. Ymmärtäisin, jos näitä tulisi alkukaudesta. Nyt pelataan kuitenkin jo pudotuspelejä.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Upeasti pelattu Grant! Jos ei kiinnosta niin katsomoon vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös