Pe 1.2.2008 SM-liiga otteluseurantaketju

  • 62 226
  • 344
Tila
Viestiketju on suljettu.

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Kalliiksi käy tämä peli jos Kerman ja Stapleton ovat pahemminkin loukkaantuneita...
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Oli jo aikakin.
Marko Kauppinen

Ja rotta Pikkaraiselta petti kasetti!

SM-liigan sivujen mukaan Louhi on maalintekijä, tosin eipä ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun siellä sekoillaan.

Uutta putkeen!
 

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt teki Ilkka Pikkarainen todella vittumaisen teon. Iski Kalle Kermania mailalla ikävästi kylkeen Jokereiden avausmaalin jälkeen. Se oli itse asiassa niin vittumainen teko, että todennäköisesti joutuu jätkä vielä vastaamaan teostaan. Enpä arvosta moista touhua yhtään. Kova peli on erikseen, mutta toi oli typerää.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Nyt teki Ilkka Pikkarainen todella vittumaisen teon. Iski Kalle Kermania mailalla ikävästi kylkeen Jokereiden avausmaalin jälkeen. Se oli itse asiassa niin vittumainen teko, että todennäköisesti joutuu jätkä vielä vastaamaan teostaan. Enpä arvosta moista touhua yhtään. Kova peli on erikseen, mutta toi oli typerää.
Pikkaraisen kasetissa ei ole yhtään nauhaa. En yhtään ihmettele. Onko edes vintissä valot koskaan päällä?
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Mitä ihmettä? Ei vastaa teoistaan? Puhdas taklaus on ilmeisesti se teko mistä ei vastaa? Miksi puhtaan taklauksen vuoksi pitäisi hanskat pudottaa, eikö taklaukset ole osa peliä vaikka joskus sattuukin?
Ei sillä taklauksen puhtaudella ole mitään merkitystä. Jos tähtipelaajaa taklataan, taklaajaa pitää käydä muistuttamassa. Parempi toki olisi, jos muistuttaja pystyisi takomaan taklaajan jään rakoon siitä riippumatta, haluaako tämä olla osallisena kahinassa vai ei.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helge oli tuossa pelissä pakkina ei hyökkääjänä. Helge nousi viivalta ampumaan kiekkoa maalille ja lähti kulmaan menneen kiekon perään sitten kohlo tuli väliin tuosta se nujakka syntyi kun herrat hetken töni toisiaan.

Ihan oikeesti et voi olla noin naiivi uskoessas tuohon. Narrien 7. pakki heti avaukseen ja 40sek. pelin jälkeen tappeleen. Kiekon peräänhän Helge lähti, jep *hymiö
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihan oikeesti et voi olla noin naiivi uskoessas tuohon. Narrien 7. pakki heti avaukseen ja 40sek. pelin jälkeen tappeleen. Kiekon peräänhän Helge lähti, jep *hymiö

No minä olin tuossa pelissä ja tilanne meni tasan niin kuin kerroin. Mutta tottakai sinä tiedät paremmin.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Varakas ajelee Immosta ja Pile suuttuu. Jäähyjä kyllä tulee tässäkin pelissä aika runsaasti. 48 minuuttia ennen tätä välikohtausta.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä ihmettä? Ei vastaa teoistaan? Puhdas taklaus on ilmeisesti se teko mistä ei vastaa? Miksi puhtaan taklauksen vuoksi pitäisi hanskat pudottaa, eikö taklaukset ole osa peliä vaikka joskus sattuukin? Jäällä se peli ratkaistaa, ei suihkusta.
Jos 200 cm kovanaama taklaa vastustajan 20 cm lyhyemmän tähtipelaaja paskaksi, niin kyllä sitä seuraavaan haasteeseen on vastattava. Vaikka taklaus olisi puhdas.

Oulussa tällaista ei ikinä nähtäisi, mutta Helsingissä näin. Valitettavasti täälläkin vaan kiekkoilee noita tshekkejä, joilla on ihan omat kuvionsa.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No minä olin tuossa pelissä ja tilanne meni tasan niin kuin kerroin. Mutta tottakai sinä tiedät paremmin.

Meni, meni. Ilman muuta. Tosiaan, paikan päältä nähtynä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös