Jaahas, aiemmin kun haukuin Louhivaaran niin mies alkoi mättämään maaleja. Nyt kun tuli haukuttua Immonen paskaksi, niin teki 3+2. Kukas seuraavaksi haukutaan?
Dufva, niin alkaa tulemaan tärkeitä voittoja?
Jaahas, aiemmin kun haukuin Louhivaaran niin mies alkoi mättämään maaleja. Nyt kun tuli haukuttua Immonen paskaksi, niin teki 3+2. Kukas seuraavaksi haukutaan?
Musta Verkosto oli taas hyvin edustettuna, pisteet siitä. Kuopiolaiset on symppiksiä.
Itse pelistä sen verran, etten jaksanut kuunnella edes vähää alusta kun tuo selostaja on aivan karsea.
Kerrankin tuomarilla oli pokkaa antaa kymppejä ja kaikki aiheesta. Lisäksi pelaajat eivät ymmärtäneet, että jääkiekko on maalintekopeli eikä estämispeli. Siis aivan aiheesta antoi Sinkkonen jäähyt. Itse ottelu oli mielestäni täyttä kakkaa. En ollut tyytyväinen ottelun antiin joukkueiden osalta, mutta Mika "kymppi" Sinkkonen pití linjansa. Tämä on minun tuntemukseni ko. ottelusta ja toisilla on muut eväät ottelun annista.
Lisäys
Arvostan paljon kuopiolaisten eväitä kannustaa KalPaa.
Sipiläisen kympin syynä oli muistaakseni kiekon laukominen vihellyksen jälkeen. Mikä oli Forsbergin kympin syynä? Vähemmän yllättävästi se jäi nimittäin minulta huomaamatta.No joo, kymppejä sateli ja kaikki aiheesta, vaikken nyt tarkkaan muista mistä Sipiläinen sen otti, se on totta.
Mika Niemi ja Tuomas Vänttinen täytyy myös nostaa vielä esiin näiden muiden herrojen takaa. Todella hyvää peliä tänään tältä kaksikolta. Vänältä sitä tuttua vahvaa osaamista mitä aiemminkin tällä kaudella, kun taas Niemen otteista olen harvinaisen yllättynyt.
Luetaan sitä sarjataulukkoa ennen kuin aletaan kuuden voitetun ottelun jälkeen tuulettaa paikallisparemmuutta. Hmm kumpikohan on parempi...Kuusi peliä, kuusi voittoa. Ei paljon anna aihetta epäilyksille siitä, kumpi tästä paikalliskaksikosta tällä kaudella oli parempi.