Lankershim
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Ja sieltä peli tasoihin, voi vittu sentään. Aika raskasta seurattavaa on ollut tämän päivän peli melkein joka tavalla. Aloitus hävittiin 100-0.
Vie sinne luuvi.Jatkolan maali ei pysy millaan paikallaan
Juu, yleensä ulos lentää vahinko tilanteistakin, nyt oli hakemalla haettu polvi ja 2min. Ei voi ymmärtääSamaa täällä katsomossa uumoiltiin. Melkoinen yllätys, kun selvis vain kakkosella.
Tuomarit muuten kyllä olleet ihan mukiinmeneviä tänään.
Innala lähti jo Ruotsiin. Vielä kun saatais Nurmi liigasta ni jaksais seurataTepsi sen sukeltelun tänään aloitti. Ja kun tuomarit eivät muuten vihellä, pakko siihen oli lähteä mukaan.
Nyt näet huonompaa!Mä en käsitä kuinka toi Lukon ylivoima voi kaudesta toiseen olla noin helvetin huonoa?
Siis mitä...noinko siinä muka kävi??Ei vittu! Sport pelaajat takovat toisiaan mailalla naamaan ja SaiPalle jäähy. Haistakaa nyt ....
Mitä sä höpötät?Ei vittu! Sport pelaajat takovat toisiaan mailalla naamaan ja SaiPalle jäähy. Haistakaa nyt ....
Mulla on tilastot todisteena että Lukon yv on huonompaa. Ja kova usko.Nyt näet huonompaa!
Kyllä tuo Morandin jäähy meni juuri niin kuin pitikin.Ja Sport johtoon "ansaitulla" ylivoimalla. Voi Jeesus!
Valhe, emävalhe, tilasto.Mulla on tilastot todisteena että Lukon yv on huonompaa. Ja kova usko.
HöpsisEi vittu! Sport pelaajat takovat toisiaan mailalla naamaan ja SaiPalle jäähy. Haistakaa nyt ....
Aijaa, minusta näytti ihan toiselta, mutta olkoon sitten. Liian pieni telkkari kai sitten minulla, mistä ei näe kunnolla tai jotain.Kyllä tuo Morandin jäähy meni juuri niin kuin pitikin.