Pe 1.12.2006 TuTo - Hokki

• 1 987
  • 26

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
kumikiekko kirjoitti:
Minkähänlaista itkemistä olisi seurannut, jos ne maalit olisi hylätty TuTolta eikä Hokilta.....

Ne maalit? Miten monta hylättyä maalia radion kautta oikein näit? Ainoa hylätty maali oli se, jossa hokkilainen oli maalivahdin alueella. Sen lisäksi Hokki sai kiekon maaliin 3 kertaa, ja se näkyy myös lopputuloksessa 3-3, joten ei itketä lauantaina.

Enimmäkseen Harmiton kirjoitti:
Tottahan toki saa kritisoida, jos aihetta on, mutta eriasia on kannattaako se. Itse olen vähän sillä kannalla, että en yleensä lähde "harrastusmielessä" toimivia kovin ankarasti tyrmäämään. Eriasia olisi, jos he siitä leipänsä ansaitsesivat ja sitä kautta olisivat ammattilaisia. Sama pätee myös muussa elämässä.

Tolla samalla periaattellahan ei kenenkään Mestis-pelaajankaan tekemisiä voi kovin ankarasti tyrmätä. Hekin kun tekevät tätä vain "harrastusmielessä".

Viimeksi muokattu:

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Shane Falco kirjoitti:
Viisi pistettä, yksi piste, yhtä kaikki. Jollain tavalla ne voimasuhteet määritellä pitää ja sarjataulukko on yksi käytetyimmistä. Toki olen itsekin sitä mieltä että loppujen lopuksi TuTo on kovempi joukkue, vaikkei eilen välttämättä sitä ollutkaan.
Aivan niin. Olkoonkin että TuTo pelasi alkukauden huonommin kuin odotettiin, on se silti sen tason joukkue Mestiksessä, että vieraspelipiste TuTolta on ihan OK. Ja kolme vieraspistettä neljästä mahdollisesta ennen kaikkea oikein hyvin. Jos parempiakin joukkueita vastaan menisi yhtä hyvin, niin runkosarjassa sijoittuisi varsin hyvin.

Ja miksi tätä pitää edes selittää..... "Ei riitä, tuomari ratkaisi niille pisteen, ne on vielä siihen tyytyväisiäkin" vai kuinka? Tämän (jälki)pelin käsittely loppuu sitten mun osalta tähän, jos joku vielä askarruttaa, nakkaa privaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy