Shane Falco kirjoitti:Nyt on tosiaan hyvä sauma tasoittaa sarjataulukkoa.
TuTo on ennakkoon liikkuvampi, laukovampi ja yritteliäämpi joukkue. Luulenpa, että Hokin ainoa mahdollisuus on vähämaalisessa ottelussa. Jos TuTo saa hanat auki, vieraat eivät tule pysymään perässä.
TuTo vie 4-1.
Devon kirjoitti:Vaikka Nikoskelainen tekeekin paluun Hokki-paitaan ovat torjuntalukemat varmaan samaa tasoa kuin viime viikollakin.
Hiukan itseäni arveluttaa se, että jos ja kun Forre on taas liekeissä, niin kestääkö hokkilaisten hermo siinä tilanteessa.
puumaila kirjoitti:Selvään kotivoittoon uskon taas eiliseen tyyliin.
kumikiekko kirjoitti:Niin maestrojen taistelu. Virtala vei pisteet 1+1 vs. 0+1. Forsell taas jäähyminuutit 10 vs. 4..
kumikiekko kirjoitti:Olikohan TuTo yhtä varma voitosta kuin ylläolevat? Jäähymääristä voisi kuvitella, että se ei ollut Hokki jonka hermo petti. Torjunnat 28-28.
Ihana taistelupiste! Peli kuitenkin oli todella raastava kuunneltava radiosta kolmannessa erässä. Hokille oikein tarjottiin voittoa moneen kertaan, mutta tänään ei kelvannut. Hattusen esitys oli ilmeisesti aika pirteä, toivottavasti soppari jatkuu loppukaudenkin ajan.
TuTolta nyt 5/6 pojoa plakkarissa, ei huonosti ollenkaan. Äijäkiekko ei ainakaan vielä ole vakuuttanut nuorta ja nälkäistä vastaan :)
Edit: Niin maestrojen taistelu. Virtala vei pisteet 1+1 vs. 0+1. Forsell taas jäähyminuutit 10 vs. 4..
tosiasia kirjoitti:Taisi TuTolla kuitenkin olla myös tuuria tänään. 2-0 osuma sai alkunsa TuTon puolustajan käsittämättömästä omanpään sähläyksestä, josta kiekko kuitenkin onnistuttiin pelaamaan ylös ja lopulta maaliin. 3-2 osuma syntyi taas toisen erän lopussa, lähes summerin soidessa.
kumikiekko kirjoitti:Katkeraa tilitystä. Munkkimaaleja tehdään, hölmöillään kasa jäähyjä, kaverilta vielä hylätään maalikin, mutta kyllä se ihan tuomarin syy oli ettei voitettu. Mutta tottahan sen on oltava näin kun Ika niin sanoo. On toi aika säälittävää selittelyä.
kumikiekko kirjoitti:Katkeraa tilitystä. Munkkimaaleja tehdään, hölmöillään kasa jäähyjä, kaverilta vielä hylätään maalikin, mutta kyllä se ihan tuomarin syy oli ettei voitettu. Mutta tottahan sen on oltava näin kun Ika niin sanoo. On toi aika säälittävää selittelyä.
No, katkeraa ja katkeraa, mutta olin ainakin itse paikalla. Turha tässä kenenkään on väittää että kiekkoa seurattaisiin puolueettomasti. Tuomarin tekemiset vaikuttivat peliin ja jos Hokki ei peliä olisi tasoittanut niin täällä itkisi ihan muut miehet.kumikiekko kirjoitti:Katkeraa tilitystä. Munkkimaaleja tehdään, hölmöillään kasa jäähyjä, kaverilta vielä hylätään maalikin, mutta kyllä se ihan tuomarin syy oli ettei voitettu. Mutta tottahan sen on oltava näin kun Ika niin sanoo. On toi aika säälittävää selittelyä.
Meinaatko oikeesti, että viisi pistettä on joku suunnaton ero? Kyllä näissä ennakkoon tasaisissa peleissä vieraspelistä piste on ihan kiva suoritus. Kotona se on räpeltämistä. Minkähänlaista itkemistä olisi seurannut, jos ne maalit olisi hylätty TuTolta eikä Hokilta.....Shane Falco kirjoitti:Mutta on se hyvä että Hokin (ainoa) fani on onnesta soikeana, kun joukkue onnistuu saamaan pisteen viisi pistettä jäljessä olevasta tiimistä. Minä ainakin olisin huomattavasti pettyneempi moiseen räpeltämiseen. Eilen pelattiin tasan, sitä edellisen kerran hävittiin, kumman joukkueen kuntokäyrästä se kertoo?
Enimmäkseen Harmiton kirjoitti:Melkoista nillitystä tuolta Turun suunnalta kantautuu. Tuomaria en itse ole alkanut ensimmäiseksi "syyttelemään". Sen ratkaisut kuuluvat osaksi peliä, joskus niistä hyötyy joskus ei. Parhaat tuomarithan ne yleensä istuu katsomossa, koska korkeammalta näkee paremmin. Jos herrat ei ole tyytyväisiä tuomarointiin niin ei muutakuin tuomarikorttia suorittamaan, jotta saadaan tuomaroinnintaso korkeammaksi Suomen maassa. ;)
Itse en siihen leikkiin ryhdy.
Tyytyväinen olen tuohon pisteeseen, tuli se sitten miten tahansa.
Viisi pistettä, yksi piste, yhtä kaikki. Jollain tavalla ne voimasuhteet määritellä pitää ja sarjataulukko on yksi käytetyimmistä. Toki olen itsekin sitä mieltä että loppujen lopuksi TuTo on kovempi joukkue, vaikkei eilen välttämättä sitä ollutkaan. Tiedoksesi myös, että jääkiekko ei saa minua itkemään, ehkä jos se osuisi päähän... mutta nyt ei niin käynyt.kumikiekko kirjoitti:Meinaatko oikeesti, että viisi pistettä on joku suunnaton ero? Kyllä näissä ennakkoon tasaisissa peleissä vieraspelistä piste on ihan kiva suoritus. Kotona se on räpeltämistä. Minkähänlaista itkemistä olisi seurannut, jos ne maalit olisi hylätty TuTolta eikä Hokilta.....
puumaila kirjoitti:Mutta kai näidenkin herrojen esityksiä saa kritisoida, jos he tehtävässään epäonnistuvat.