Pe 1.11.2013 Tappara-SaiPa

  • 7 634
  • 26

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko tämä varmaa tietoa? Olen ymmärtänyt, että liigamiehet reenaavat liigaporukan mukana vaikkeivat kokoonpanoon mahtuisikaan.
Ei ole varmaa tietoa, mutta Kallela on kuitenkin pääsääntöisesti pelannut Lempäälässä. Minun käsitykseni taas on, että olisi LeKissä myös harjoittelemassa. Jotenkin tuntuisi hullulta, että treenaa Tapparan kanssa - ei mahdu pelaamaan - pelaa LeKissä, mutta ei harjoittele heidän kanssaan kuvioita millä LeKi pelaa...

Pistokeikkamiehet on sitten erikseen.
 
Ei ole varmaa tietoa, mutta Kallela on kuitenkin pääsääntöisesti pelannut Lempäälässä. Minun käsitykseni taas on, että olisi LeKissä myös harjoittelemassa. Jotenkin tuntuisi hullulta, että treenaa Tapparan kanssa - ei mahdu pelaamaan - pelaa LeKissä, mutta ei harjoittele heidän kanssaan kuvioita millä LeKi pelaa...

Pistokeikkamiehet on sitten erikseen.
Muistelisin vain viime kaudelta Halmeen noustessa LeKistä Tapparaan jonkun valkuista sanoneen, että Halme on perillä systeemeistä, kun on koko ajan liigaporukan mukana harjoitellutkin, vaikka oli pelkästää LeKissä pelannut. Väittäisin siis, että nämä kaikki LeKin mukana olevat Tapparan pelaajat, Westermarckia myöten, ovat liigan harjoituksissa mukana.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Kärpät
  • 1.98
  • 4.30
  • 3.15
Jukurit vs HIFK
  • 2.62
  • 4.20
  • 2.32
KalPa vs JYP
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Lukko vs HPK
  • 1.39
  • 5.50
  • 6.50
Sport vs SaiPa
  • 1.84
  • 4.40
  • 3.55
TPS vs KooKoo
  • 2.28
  • 4.15
  • 2.68
K-Espoo vs Tappara
  • 3.30
  • 4.45
  • 2.02
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös