Talaja on loukkaantunut.
Kyllä, 26.9. TPS:aa vastaan käydyssä ottelussa jäi polvitaklauksen alle ja on poissa joulukuun alkuun saakka.
Talaja on loukkaantunut.
Koodi, gooni, brändi, NHL, mammammaa
Toivottavasti vaan ei kaikkien puhtoisten peliliikkeiden ja herrasmiesmäisyyden airuelta Matt Barnabyltä, jonka uran jälkeisiin mahtisuorituksiin kuuluu mm vaimon hakkaaminen.
Ei Matt Barnaby vaimoansa hakannut. En löytänyt mitään artikkelia missä olisi sanottu, että olisi käynyt fyysisesti käsiksi. Potkaisi riidan jälkeen autotallin oveen, kun vaimo ei suostunut päästämään sisään.
Jaahas. Pistähän hakemuspaperit sisään jos jokin animaatiosarja sitten South Parkin tarvitsee käsikirjoittajaa Chewbacca-puolustus -kohtaukselle.Mistähän teikäläinen on nimimerkkinsä keksinyt kun tuli niin oivaltava ja nokkela viesti kirjoiteltua? Toivottavasti vaan ei kaikkien puhtoisten peliliikkeiden ja herrasmiesmäisyyden airuelta Matt Barnabyltä, jonka uran jälkeisiin mahtisuorituksiin kuuluu mm vaimon hakkaaminen.
What is your major malfunction? Kenenköhän "ihon alla" Gillies on? Toivottavasti pelaa ihan jokaisen paikallisen niin ollaan vähintään 5min ylimääräisellä ylivoimalla joka pelissä.Gilliesin apinaliikkeestä ei sen enempää, pelikielto lusimaan ja takasin kehiin. Niin kauan kuin on narrifanien "ihon alla" niin olkoon joukkueessa.
Katsoin että olet rekisteröitynyt 05.09.2013 ja olen itse kirjoittanut Barnaby-nimimerkillä jo Kiekkopesään, poika. Vaan onpahan helvetin ala-arvoista lähteä kytkemään tämä kirjoitus johonkin vaimonhakkaamiseen tai rattijuoppouteen, mutta mitään muuta ei paskanylpeältä normijullilta voi odottaakaan.
What is your major malfunction?
Niin jäätävää settiä ettei oikein tiedä mistä aloittaisi tämän perkaamisen. Itse asiassa taitaa olla parempi jättää sikseen. Mutta ilmeisesti johtoajatuksena tässä on se, että jääkiekkotietämyksen mittarina ihan kansallisella tasolla voidaan pitää sitä, mihin ajankohtaan on kirjautunut jatkoajan keskustelupalstalle.