Pe 1.10.2010 SaiPa-Pelicans

• 21 055
  • 85

Destroyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
SaiPa ansaitsi 2 pistettään ja ei vähintään Dale McTavishin takia. "Timanttinen sisääntulo" sanoisi the Tami. On se äijä. Siis Dale. Kaaneilta ihan ok vieraspeli, siitä piste. York on todella keskenkuntoinen, toivottavasti tuosta parantaa ja reilusti.

Tuomarilinja tasaisen epätasainen, välillä vihellettiin kaikki, välillä ei mitään. Kuten Raúl sanoi, niin eka jäähy Tyrväiselle aivan naurettava, Hakkarainen varmaan oli sveitsiläiselle kertonut et katso #14 vierailta tarkemmin... siitä maali yv:ssä.. mut ei se peliä ratkaissut. Johdettiin 1-3 myöhemmin. Helminen mielestäni paransi edellisiin peliin, paljon iloa jatkossa.

No nyt päästään kotiin ja nähdään missä mennään. Piste per peli vieraissa ok, mut nyt tarvitaan voittoja kotona. Me tarvitsemme sen että Yorkista tulee jatkossa Lappeenrannan "messiaan" veroinen sylkijä. Toivola sanoi radiossa että huonoin peli meiltä. mites se vs. Ilves? Kyl tää parempi oli. Mä annan 10 peliä Toivolalle aikaa... vielä. Sen jälkeen 25 % runkosarjasta pelattu. Tolla materiaalilla pitää myös haliita pelejä. Mut katotaan nyt vielä miten kotona lähtee menemään. Jos ei lähde, niin viimeistään Toivola on nähty.Sen jälkeen tarvitaan kovia ratkaisuja valmennuksen suhteen.

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
dalelta kova paluu. Kaikki oleellinen on jo ylösmerkattu, mutta muistutan vielä dalen kovasta taklauksesta: helmiseltä maila poikki ja ukko oli hetken ihan heihei kunnossa.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
McTavish tulee tekemään kovaa jälkeä tässä liigassa, hieno pelaaja. Savilahti-Nagander on sen sijaan todella huono, enkä ymmärrä miten mies on jotain maajoukkueitakin kiertänyt. Vielä huonompi, kuin Pelicansin puolelta Uotila.
Aika hyvin eilinen ilta kiteytyi tähän. Itse ainakin yllätyin eilen kisapuistossa McTavishin huikeasta paluusta. Sitten taas Napander ei yllättänyt heikoilla otteillaan. Olin katselevinani että 3-4 minuuttia ennen kolmannen erän jäähyään mies oli jo puremassa tuppia penkin päässä, mutta sai ilmeisesti komennuksen ylivoimaan? Sillä eihän siellä voi mokailla, eihän?

Yli-Torkkoa tuo hieman huutaa rymistelypuolelle niinkuin joku totesikin, mutta mies taitaa vietellä nyt isyys- sekä sairaslomiaan.

Saas nähdä jaksaisiko tänään ajella Jyväskylään katsomaan jatkuuko Dalen vire...

Fordél

Jäsen
Ted Raikas, jos katseli samaa lähetystä netistä, moitti Anssi Ritaria puolueellisuudesta... Jaa, en tykännyt samoin, melkein päinvastoin. Minusta AR on mainio, innostunut selostaja vuosien takaa mm. Mestis-ympyröistä ja ehdottomasti parhaasta päästä. Tietää ja osaa eikä takertele jutuissaan.

Mun mielestä Ritari ei ollut puolueellinen, mutta se häiritsi, että teki koko ajan virheitä. Milloin Henrik Blomqvist oli SaiPan pakki ja milloin joku toinen taas Pelsujen pelaaja vaikka onkin SaiPan jne. Okei, huolimattomuutta vaan, mutta pikkasen häiritsi. Silti hyvä selostaja, joka on innostuneesti mukana ottelussa.

ahal

Jäsen
Mun mielestä Ritari ei ollut puolueellinen, mutta se häiritsi, että teki koko ajan virheitä. Milloin Henrik Blomqvist oli SaiPan pakki ja milloin joku toinen taas Pelsujen pelaaja vaikka onkin SaiPan jne. Okei, huolimattomuutta vaan, mutta pikkasen häiritsi. Silti hyvä selostaja, joka on innostuneesti mukana ottelussa.
Joo, se on totta, että Ritarille tulee väliin lapsuksia, mutta kun osaa suodattaa ne pois seuraamalla itse peliä aktiivisesti, niin ei pahasti häiritse. Parasta kaverissa on se into ja aito kiinnostus lajia kohtaan.

Roimo

Jäsen
#22-paidat taitavat loppua alta aikayksikön fanikaupasta.

Olivat loppuneet jo eilen ennen peliä, eli siis McTavishin (aikuisten) fanipaitoja ei oltu siis ilmeisesti edes painettu miehen hehkutettuun paluuotteluun! Uskomatonta koomailua SaiPalta. Veikkaisin että olisi mennyt ainakin 50 paitaa kaupaksi, ties vaikka enemmän.

Itse peli oli aika mahtava kokemus. Dalen paluu oli uskomaton, vaikka en edes seurannut SaiPaa kovinkaan aktiivisesti miehen viime visiitillä.

Pakistossa on kyllä tapahduttava muutoksia. Savilahden parantamiseen vielä uskon, mutta eiköhän Koponen ole jo nähty. SaiPan pitää hommata ainakin yksi uusi pakki!

Oli kyllä rasittavaa kuunnella kun tuo selostaja oli niin selkeästi Pelicansin puolella. Ottelun lopuilla tuntui aika kiimassa odottavan Pelicansin ratkaisevan pelin ja vielä, että York jotenkin pilaisi McTavishin kotiinpaluun. Aika huvittavaa kamaa. No, onneksi Kallioniemi SaiPa-taustastaan huolimatta oli järkevä kommentaattori ja kehui tasapuolisesti molempia. Hyvää työtä Rikulta!

Muistaakseni tuo Anssi Ritari on enemmänkin JYPin miehiä. Eli ei mitään syytä olla Pelsujen puolella / SaiPaa vastaan. Tosin ainahan nuo selostajat fanien korvaan kuulostavat siltä kuin olisivat takuulla sitä omaa joukkuetta vastaan. Noh, itse en sellaista kuitenkaan havainnut. Tuo kommentaattori toki veti kotiinpäin, mutta hän olikin ymmärtääkseni SaiPan miehiä, niin ihan ymmärrettävää.

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistaakseni tuo Anssi Ritari on enemmänkin JYPin miehiä. Eli ei mitään syytä olla Pelsujen puolella / SaiPaa vastaan.
Totta. Silti sitä helposti ns. oman suosikkijoukkueen puolelta symppaa helposti määrättyjä joukkueita. Esim. itse niin teen kyllä. En osaa yleensä puolueettomasti seurata ottelua, aina jompi kumpi joukkue on enemmän mieleen.

No, eipä tästä kai sen enempää. Ehkä sitten seurasin niin fiiliksissä, että sitä kuuntelee kuin piru Raamatun äänikirjaa. Jotkut kommentit siellä vaan tökkäsi.

Joka tapauksessa ihan pätevä selostaja ja asiavirheitä nyt sattuu kenelle tahansa kun tempo on kova.

Annetaan asian olla. =)

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Löytyykös eilisen illan maaleja jostain täältä netin syövereistä?

Olisi kiva katsoa uusintana kun hallilta eilen katsottuna ne näytti osittain sumeilta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy