Mielenkiintoista lähinnä tietäen Tapparan jäähyhistorian ja sen seikan vuoksi, että Tappara ei saanut yhtään jäähyä Uraman ilmeisen kovaäänisen keskustelun jälkeen. Näin siis peliä näkemättä.
Olen kanssasi samaa mieltä ja olin jo valmis luopumaan tästä. En halua olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä.Pommi lentäny kentälle ja pari räjähtänyt katsomossa. Ultrat ovat taas edukseen. Tsiisus mitä dorkia!!
7-2 Onnittelut Pelicans ja ottakaa puolin toisin rauhassa, tää on vaan lätkää ja parhaimmillaan näin, että tunteet on pinnassa. Ne häiriökusipäät olisi tehneet saman olipa pelin tilanne mikä tahansa.
Favorin pöllinyt meiltä yhden, niiden lisäksi jotka jo lahjoittanut Pelsuille?7-2 Onnittelut Pelicans ja ottakaa puolin toisin rauhassa, tää on vaan lätkää ja parhaimmillaan näin, että tunteet on pinnassa.
Sanoivat äsken radiossa, että nämä henkilöt eivät ole mukana virallisella fanimatkalla ja olivat tulleet paikalle omin avuin aiheuttamaan sekaannusta. Tästä tulee vielä iso keskustelu, oma ainoa toivomus on, ettei nyt hienoa reissua tuomita sillä, että reissun ulkopuoliset tulevat hillumaan.
Toistaiseksi. Eiköhän muutaman minuutin päästä komeile kymmenkertainen minuuttimäärä.
Olen kanssasi samaa mieltä ja olin jo valmis luopumaan tästä. En halua olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä.
Sanoivat äsken radiossa, että nämä henkilöt eivät ole mukana virallisella fanimatkalla ja olivat tulleet paikalle omin avuin aiheuttamaan sekaannusta. Tästä tulee vielä iso keskustelu, oma ainoa toivomus on, ettei nyt hienoa reissua tuomita sillä, että reissun ulkopuoliset tulevat hillumaan.
7-2 Onnittelut Pelicans ja ottakaa puolin toisin rauhassa, tää on vaan lätkää ja parhaimmillaan näin, että tunteet on pinnassa. Ne häiriökusipäät olisi tehneet saman olipa pelin tilanne mikä tahansa.
- - -
- - -
Taisi jäädä vuosi sitten Jyväskylän reissulta traumoja kun Diskoksen huoltaja oli porannut jäähällin jäädytysputkeen reijän eikä JYP-Jokerit ottelua voitu pelata. Piti polttaa soihdut bensa-aseman kupeessa. Ja nämä oli taatusti järjestetyllä fanimatkalla.Eikös se ole joka kerta ollut näin?
Töpseleistä taitaa tulla tällä kaudella ylitsepääsemätön este. Onneksi ei kohdata kuin neljä kertaa kaudesta.
On me sentään se kolmaskin siellä tehty. =)
En mä huomannut tota ;) Ihan hyvinhän meillä sitten meni, kolmella maalilla yleensä voittaa tai tulee tasuri. Tänään ei.Gags kirjoitti:Favorin pöllinyt meiltä yhden, niiden lisäksi jotka jo lahjoittanut Pelsuille?
3-3 Turuus.
Aalto vetää ja Vertala ohjaa