Pe 07.12.2007 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 58 644
  • 257
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No nyt voi mennä jo vaikeaksi, 7-3 on aika paha. Enää en usko voittoon varsinaisella peliajalla.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiintoista lähinnä tietäen Tapparan jäähyhistorian ja sen seikan vuoksi, että Tappara ei saanut yhtään jäähyä Uraman ilmeisen kovaäänisen keskustelun jälkeen. Näin siis peliä näkemättä.

Mutta ennen puhuttelua jäähyjä oli koossa kokonaiset 1 kappaletta. Tai no sori onhan tuossa selkeä 100% lasku.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pommi lentäny kentälle ja pari räjähtänyt katsomossa. Ultrat ovat taas edukseen. Tsiisus mitä dorkia!!
Olen kanssasi samaa mieltä ja olin jo valmis luopumaan tästä. En halua olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä.

Sanoivat äsken radiossa, että nämä henkilöt eivät ole mukana virallisella fanimatkalla ja olivat tulleet paikalle omin avuin aiheuttamaan sekaannusta. Tästä tulee vielä iso keskustelu, oma ainoa toivomus on, ettei nyt hienoa reissua tuomita sillä, että reissun ulkopuoliset tulevat hillumaan.

7-2 Onnittelut Pelicans ja ottakaa puolin toisin rauhassa, tää on vaan lätkää ja parhaimmillaan näin, että tunteet on pinnassa. Ne häiriökusipäät olisi tehneet saman olipa pelin tilanne mikä tahansa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
7-2 Onnittelut Pelicans ja ottakaa puolin toisin rauhassa, tää on vaan lätkää ja parhaimmillaan näin, että tunteet on pinnassa. Ne häiriökusipäät olisi tehneet saman olipa pelin tilanne mikä tahansa.

On me sentään se kolmaskin siellä tehty. =)
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Kuulostaa taas tyypilliseltä Kärppänyhjäykseltä: pelataan vaan silloin kun tarvitaan. Hupia koko kansalle... melkein toivois KalPan kassia.
 

Outsider

Jäsen
Sanoivat äsken radiossa, että nämä henkilöt eivät ole mukana virallisella fanimatkalla ja olivat tulleet paikalle omin avuin aiheuttamaan sekaannusta. Tästä tulee vielä iso keskustelu, oma ainoa toivomus on, ettei nyt hienoa reissua tuomita sillä, että reissun ulkopuoliset tulevat hillumaan.

Eikös se ole joka kerta ollut näin?
 

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
Toistaiseksi. Eiköhän muutaman minuutin päästä komeile kymmenkertainen minuuttimäärä.

Näin korkealaatuiseen keskusteluun oman joukkueen ollessa pelaamatta eivät taida pystyä kuin raumalaiset. Jäätävää analyysiä, saas nähdä pitääkö kutinsa.

Enää tästä kurjuudesta ei muuta puutu kuin vitsi-Pele puhaltelemassa munii...ei kun kynttilöihin. Kyseinen Iltalehden juttu kuvannee jotain siitä asenteesta, millä tuo mokoma munaton ämmälauma on liikkeellä. Päin pläsiä tuokin kakku olisi pitänyt pläjäyttää.

Perkele, toivottavasti HIFK-fanit tuovat (ei kun vievät, allekirjoittanut ei hallille jaksa lähteä katsomaan tuommoista paskaa) huomenna mukanaan pakan hamekangasta, jota joukkueet voivat sitten vuoron perään kokeilla. Rahat takaisin maksavalle yleisölle, saatana!
 

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Töpseleistä taitaa tulla tällä kaudella ylitsepääsemätön este. Onneksi ei kohdata kuin neljä kertaa kaudesta.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei helvetti, Max Kolu pisteputkessa.

46.25 Mikko Rautee 3-2 (Matti Aho, Max Kolu)
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Olen kanssasi samaa mieltä ja olin jo valmis luopumaan tästä. En halua olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä.

Sanoivat äsken radiossa, että nämä henkilöt eivät ole mukana virallisella fanimatkalla ja olivat tulleet paikalle omin avuin aiheuttamaan sekaannusta. Tästä tulee vielä iso keskustelu, oma ainoa toivomus on, ettei nyt hienoa reissua tuomita sillä, että reissun ulkopuoliset tulevat hillumaan.

7-2 Onnittelut Pelicans ja ottakaa puolin toisin rauhassa, tää on vaan lätkää ja parhaimmillaan näin, että tunteet on pinnassa. Ne häiriökusipäät olisi tehneet saman olipa pelin tilanne mikä tahansa.

Niinpä, vahinko vain, että muutama mulkku onnistuu pilaamaan koko sakin maineen.

Mutta hei, nythän oltais lähellä Mäntsälää, mitenkähän tuo muutaman vuosikymmenen takainen muilutus onnistuisi uudestaan...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Sanoivat äsken radiossa, että nämä henkilöt eivät ole mukana virallisella fanimatkalla ja olivat tulleet paikalle omin avuin aiheuttamaan sekaannusta. Tästä tulee vielä iso keskustelu, oma ainoa toivomus on, ettei nyt hienoa reissua tuomita sillä, että reissun ulkopuoliset tulevat hillumaan.
- - -

Ja sitten mä heräsin ja pissin ohi pullon.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Eikös se ole joka kerta ollut näin?
Taisi jäädä vuosi sitten Jyväskylän reissulta traumoja kun Diskoksen huoltaja oli porannut jäähällin jäädytysputkeen reijän eikä JYP-Jokerit ottelua voitu pelata. Piti polttaa soihdut bensa-aseman kupeessa. Ja nämä oli taatusti järjestetyllä fanimatkalla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On me sentään se kolmaskin siellä tehty. =)

Gags kirjoitti:
Favorin pöllinyt meiltä yhden, niiden lisäksi jotka jo lahjoittanut Pelsuille?
En mä huomannut tota ;) Ihan hyvinhän meillä sitten meni, kolmella maalilla yleensä voittaa tai tulee tasuri. Tänään ei.

Mun pointti vaan on se, että koko pelin loistava meteli ja fiiis, radiostakin hieno kuunnelle. Ihan vitun ISO vitutus kun Kaanit ole parempia. Ei silti pidä antaa joidenkin urpojen pilata tätä, kukaan aito Jokeri-sydän ei nyt riehu, sen kannalle olen pikku hiljaa kääntymässä, että Jokerien fanijoukkuetta isona ryhmänä käytetään muutamaan iilimato idiootin toimesta hyödyksi.
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Zambonimiehen painajainen: Mikkola boksista ja sen jälkeen unelmasyöttö Kuuselalle. 5 - 3


Mites nyt suu pannaan?
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Mitäs Vertalalle on syötetty kun se yhtäkkiä osaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös