Mainos

Pavel Patera purkanut sopimuksensa?

• 5 844
  • 28

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Onko kukaan kuullut huhua, jonka mukaan Pavel Patera olisi purkanut sopparinsa Magnitogorskin kanssa? Syynä kuulemma oli pelko omasta turvallisuudesta. En tiedä kuinka luotettava tieto on, mutta jos joku muu tietää asiasta tarkemmin, niin kertokoon!

Ja HPK:han neuvotteli miehen kanssa, mutta Venäjä vei voiton. Mitenkä päin asiat nyt kallistuvat?

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPaan!!!

Näinhän on huhuttu joka kesä täällä idässä...

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Joo eli mäkin kuulin siitä että Patera purki sopimuksensa... Se oli sanonut:" Harrastan ampumista, mutta minua ei haittaa kuinka paljon vaan minulla olisikaan aseita en uskalla Venäjällä asua. jos saisin oman panssarivaunun harkitsisin asiaa."

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saattaa muuten olla, että tämä vilkkaasti alkanut liikehdintä kohti Äiti Venäjän jääkiekkoliigaa laantuu lähitulevaisuudessa. Ei ainakaan kovin innostavalta kuulostanut tuo Pateran kommentti MrBluusin viestissä. Saattavatpa joutua Magnitogorskin ja Kazanin pelaajavärvärit miettimään vähän uusia markkinointikikkoja.

Taitaa myös käydä niin, että Tomas Vlasak pelaa ensi kaudella joko Hämeenlinnassa tai Nashvillessä. Jos Vlasak lukee Tsekissä lehtiä ja päättää vielä kilauttaa maajoukkuekaverilleen Pateralle, niin minkähänlaista ohjeistusta veli-Pavel mahtaa antaa Kazanista tarjouksen saaneelle Vlasakille? Go west...!

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ampumista

Niin ei kait siitä ole kuin vuosi, kun - oliko nimen omaan Magnitogorskin maalivahti - ammuttiin seulaksi ryssänmaalla. Eli kyllä itsekin 2 kertaa miettis lähtäkkö kyseiseen läävään elvisteleen miljoonasopimuksen kera.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niinpäniin.

Itseäni ihmetyttää suuresti se, miksi Patera heräsi tuohon todellisuuteen vasta nyt? Mies tekee ensiksi miljoonaluokan sopimuksen Venäjälle ja vasta kuukausia myöhemmin mies kuulee ilmeisesti ensimmäistä kertaa, että Venäjä on rauhaton maa! Jos saman joukkueen maalivahti on ammuttu n. vuosi sitten, niin miten on mahdollista, että kukaan huippunimi ylipäätänsäkään ryntää samaan joukkueeseen saatikasitten samaan maahan? :confused:

Tosin pitää muistaa, että Venäjän mafiahan ei toimi "kuula kalloon"-periaatteella. Mafiallehan on tärkeätä taloudellinen tulos. Jos rahaa tulee, kaikilla on mukavaa. Jos taas rahallista voittoa ei saavuteta, niin alkaa päitä putoilemaan. Tämän sanoin siksi, että monet täälläkin luulee, että Mafia tappaa kaiken mikä liikkuu. Ei silti, mafia pyörittää Venäjää ja tappaakin jos niikseen tulee.

Mrbluus: Pystyisitkö vahvistamaan paikan, missä tuosta jutusta kerrottiin? Kun itse vain kuulin siitä ja luulisi siitä jossakinpäin netissäkin olevan!?

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Avatukaa

Venäjä on paska maa, mafia ja kaikki, joten en sitä puolusta. Mutta hyvää tekisi teille yllä olevien itkuviestien kirjoittajille, jos kävisitte joskus kylänne ulkopuolella. Vaikka sitten silllä ainoalla bussilla, jos vaan uskallatte -;)

Ongelmia on joka paikassa, on ollut ja tulee olemaan kautta maailman sivu. Itse olen niin kiinnostunut jääkiekosta, että olen seurannut muutaman ottelun venäläistä liigaa mm. Moskovassa ja vähän enemmän sitten NHL-pelejä eri puolilla sikäläistä mannerta. Tiesittekö muuten, että aika monta jenkkiä on pelannut noissa Venäjän kaukaloissa viime vuosina? Pelillisesti Venäjällä pelataan vähitellen jo taas parempaa kiekkoa kuin SM-liigassa, joten kun sen päälle vielä maksetaan hyvä palkat, niin mikäs siinä on kokeillessa. Väkivallasta sen verran, että olin mm. Los Angelesissa pyörimässä öisin kadulla ja kyllä sielläkin kaikenlaista näki. Kuten täällä Helsingin yössäkin.

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Hmm...

Niin eli en mä oikein muista, mun mielestä se oli joku lehti, ehkä suomenurheilulehti tai jotain" En oo varma... :rolleyes:

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se mennyt AK Bars Kazaniin eikä minnekkään magnitogorskiin??? Ja Magnitogorskin veskari tosiaan ammuttiin seulaksi aiemmin tänä vuonna...

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
Suomi on kiva maa, Suomessa ei tapeta ketään. Sosiaaliturva on kohdallaan, muissa maissa ei ole sosiaaliturvaa ollenkaan. Suomessa ei ole työttömiä, Suomessa on vaan kahden työn välissä olevia. Suomi on kiva maa, Suomessa on kivasti veroja, Suomessa on kiva tehdä töitä, kun samalla liksalla saa samanaikaisesti yllä pitää yhtä työtöntä, yhtä opiskelijaa, sosiaaliturvaa ja jos jotain jää yli voi saada itsekin jotain.

Käyttäkää sitä ylijäävää osaa esim. matkailuun niin ehkä siis ehkä hieman näkemys avartuu.

Jokunen peli siellä Venäjälläkin niiden murhien välissä on käsittääkseni myös pelattu. Myönnän, että olo Suomessa oli hieman turvatumpi kuin Venäjällä, mutta eiköhän siellä ihanassa Ameriikan maassa näin Mäkissä ja muualla aseen kanssa heiluvia ole vieläkin enemmän kuin Venäjällä. Ja Ameriiikkaan kannattaa aina mennä pelaamaan.

thor

Jäsen
Benda on menossa Kazaniin, Pateran piti mennä juurikin Magnitogorskiin.

Ja se lehti, jossa Pateran pienimuotoinen haastattelu oli, oli tosiaankin varsin mielenkiintoisen linjanmuutoksen uuden päätoimittajan myötä tehnyt Suomen Urheilulehti.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vujtek

Vladimir Vujtek näyttää myös siirtyvän Venäjälle - valmentamaan. Jossain tsekkiläisellä sivulla jotain huhua olikin jo aikaisemmin, mutta minä kuvittelin, että kyse oli ex-Ässän valmentajaisästä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
kiitos vain Patarouva tarkkavaisuudesta!

Vujtek-uutisointini oli sittenkin liian hätäinen eli kyseessä oli Ässä-Vujtekin samanniminen isä. Yritin ankarasti tarkistaa asiaa, mutta en löytänyt Vujtekille kaimaa ennenkuin pahat aavistukset viestisi takia heräsivät. Uutinen on nyt korjattu, mutta ehti sen näköjään parisataa tyyppiä lukea..

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cobol ja Valdo......

Jos huomasitte, tekstissäni puhuin juuri siitä, että monilla on harhakäsitys Mafian toiminnasta. Tällä yritin juuri sanoa, että ei se Venäjän jääkiekko tai yhteiselo pelkkää tappamista ja uhkailua ole. Tuskinpa MM-kisoja olisi koskaan tuotu Venäjän mantereelle jos ongelmat olisivat niin pahoja mitä annetaan ymmärtää. Ongelmia kuitenkin on, ja nämä ongelmat ovat taatusti hieman erilaisia kuin Amerikanmaalla. Mielestäni näiden maiden ongelmia on edes turha lähteä vertailemaan keskenään. Suomessa on kuitenkin turvallisempaa kuin Venäjällä, jopa elintaso on parempaa. Myönnän kuitenkin sen, ettei Suomessakaan kaikki systeemit kohdallaan ole, verotus todellakin on paska homma, näin esimerkkinä.

Patera teki kaikesta huolimatta aivan oikean ratkaisun; "Oma koti kullan kallis!":cool:

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
vandy....

Tarkoitin vain sitä, että verotus ei ole kohdallaan. Silloinhan se mielestäni on jonkin sortin ongelma, eikö vain? Luepa valdon teksti; yksinhuoltajat tai ihmiset, joilla on iso pesue elätettävinä, kärsii Suomen verotuksesta aikalailla. Ei se ainakaan minun mielestäni kovin oikeudenmukaiselta tunnu.:confused:

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
eurohockey.net transfers kertoo, että vanha tuttu Leo Tambijevs olisi tehnyt sopparin Avangard Omskiin.
Tuntuu olevan hyvä imu äiti Venäjälle tällä hetkellä.

Ja samassa siirtolistassa näyttää olevan Stepanekin siirto IFK:sta Ambri-Piottaan.

Huhut huhuina, mutta edelleen ko. siirtopalsta on ollut mielestäni luotettava.

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Samainen eurohockey.net ilmoittaa myös että Tapparassa 97-98 kaudella pelannut latvialainen Aleksandrs Kercs siirtyy Venäjälle ja Avangard Omsk seuraan.

Muita siirtoja:
Tommi Hannus -> TPS
Martin Prochazka -> ?
Miroslav Hlinka -> MoDo

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
eurohockey.net

siellä kohdassa transfer olevat tiedot ovat siirtoja eivät huhuja.

Tämän tyylinen palvelu olisi johonkin suomalaiselle saitillekin saatava, jospa vaikka poikakotiin.com hoitaisi tämän homman kotiin.

F

Flonaldo

Enpä sitten tiedä eivätkö nämä kelpaa valdolle? Ulkolaisia siirtoja ei kylläkään löydy, ainoastaan sellaisia joissa toisena osapuolena on suomalaisia. Ja sama löytyy tietysti NHL:n osalta.

<a href=http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=siirrot>Jatkoajan siirrot: Sm-liiga</a>

<a href=http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=siirrot>Jatkoajan siirrot: NHL</a>

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oukei

Kelpaa, olis kuitenkin kiva saada niitä Euroopan sisäisiäkin siirtoja, kun täällä hevon korvessa (näin jääkiekkoilullisesti) asuu.
Vaikka kyllä mä tsekkaan sen eurohockeyn lista lähes päivittäin, että hoituuhan se sieltäkin.

Keep on the good work!

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Flonaldolle ja muillekin

Tuosta siirtolistasta pisti kummastuttamaan, että Erik Kakko olisi muka siirtynyt Bluesista Färjestadiin? Hee-tkinen?

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Originally posted by Keynet
eurohockey.net transfers kertoo, että vanha tuttu Leo Tambijevs olisi tehnyt sopparin Avangard Omskiin.
Tuntuu olevan hyvä imu äiti Venäjälle tällä hetkellä.

Ja samassa siirtolistassa näyttää olevan Stepanekin siirto IFK:sta Ambri-Piottaan.

Huhut huhuina, mutta edelleen ko. siirtopalsta on ollut mielestäni luotettava.

Olen ainakin itse oppinut viime aikoina luottamaan eurohockey.netissä oleviin tietoihin varmoina siirtoina. Tietenkin pienellä varauksella seuran lopullista vahvistusta odottaen. Huhut samalla saitilla tunnistaa seurasiirron jatkeena olevasta kysymysmerkistä.
Tambijevsin siirto Omskiin ilmeisesti kariutui heti alkuunsa. Sivulla oli nimittäin nyt (nimenomaan kysymysmerkillä varustettu) huhu Tambijevsin siirtymisestä Tanskaan Rödovre SIK:n joukkueeseen.

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Kercsin ja Tambijevsin siirtojen ilmoittamisessa tapahtui pieni työtapaturma. Venäläisen nettilehden uutisointia tuli tulkittua väärin. Oikeasti Avangard Omsk oli vasta esittänyt kiinnostusta kolmea latvialaispelaajaa kohtaan (Abols, Kercs, Tambijevs).

Mainittakoon, että viimeisimmän uutisen mukaan Omsk olisi kiinnostunut myös Kärppien Fandulsin palveluksista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy