Itse olen nähnyt vain Turussa pelatun pelin livenä ja minun mielestäni Brendelillä oli hyviä oivalluksia. Ei todellakaan mikään vauhtihirmu mutta kokemus monta kertaa kuittas tämän puutteen. Kaikkien haukkujen jälkeen jäi semisti positiivinen fiilis.
tiuke jaksaa stressata noista rahoista... Itse luotan siihen, että siellä toimistolla on joku laskutaitoinen töissä.
tiuke jaksaa sen takia stressata niistä rahoista, että ei olla taas pian sitä konkurssiseuraa. Yksinkertaisesti sitä rahaa on vaan tultava enemmän kuin sitä käytetään. "Samilla on kukkarossa" ei ole kovin kiva selitys tälle.
Haluan itsekin luottaa siihen, että KalPan toimistolla on todellakin asiansa osaavia tekijöitä, mutta aina vaan ei sille näytä. Rahat käytetty ja tulee Brendl ja Petrovicky. Varmasti halvalla markkinahintaan nähden, mutta silti KalPalle aika isoja summia.
Omana mielipiteenäni haen vain sitä takaa, että eihän tuo mies ole palkkansa arvoinen ollut. Nykyistä palkkaa en tiedä, mutta jatkon kannalta aivan älytön palkka. Ja aika moni pelaaja olisi pistänyt siitä läpiajosta maalin aika paljon halvemmallakin. Ja päässyt paikkaan aika paljon useamminkin kyttäämällä keskialueella, kuten joku sanoikin aiemmin.
Ei mitään Brendliä vastaan, itsekin tykkäsin hankinnasta ennen pelejä. Minusta vaan pitäisi tuoda joukkueelle jotain muutakin kuin maaleja. Tai edes niitä maaleja.