Pauli Levokari kahden vuoden sopimukseen Saipan kanssa

  • 14 383
  • 50

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
avatar kirjoitti:
Onko tämä Levokarin ennenaikainen teilaaminen vain joku SaiPa-kannattajien juttu vai ihan yleinen Etelä-Karjalaisen mentaliteetin ilmentymä? Tätä samaa kun ilmenee joka helvetin kevät. Kuten aiemminkin todettua monien muiden hankintojen kohdalla, niin ei pidä ketään ryhtyä ampumaan alas ennen kuin on miehelle edes annettu kunnon näytön paikkaa. Tervetuloa Levokari vain tänne Saimaan rannoille ja toivotaan, että pysyy joukkueemme maalinedusta hiukan vähemmän ruuhkaisena ensi talven pimenevinä iltoina.

No hemmetti, kun Jagria ja Niedermayeria odotetaan, niin kaikki muu tuntuu pettymykseltä!

Vähän kyllä kummastuttaa se yleisnegatiivinen asenne. Olisin kuvitellut, että viime kausi ja nimettömien hankintojen kasvaminen vastuunkantajiksi olisi herättänyt fanit positiivisempaan ajatelluun, mutta sama perusnegatiivisuus tuntuu jatkuvan monilla. Onneksi poikkeuksiakin on ja moni näkee tilanteen jopa valoisana.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Kiitos tästä, Mälkiä.

Ehti tarttua ruoto kurkkuun ja pahasti tuon Heiskas-huhuilun takia, mutta jo helpotti. Levokari on

+ iso ja ulottuva
+ vahva
+ varsin kokenut puolustaja

-- hidas
- jäähyherkkä

Paketti kasassa, näillä mennään.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Jubomir kirjoitti:
Ei siinä mitään, jos SaiPan kannattajat miehen teilaavat, mutta se on jo hauskaa, kun KalPan kannattaja tulee teilaamaan Levokarin täysin, kun omassa pakistossa ei taida olla yhtään edes Levokarin tasoista pakkia..:)

Totta, niin totta. Olisin ottanut Levokarin Kuopioon paljon mielummin kuin Hanssonin tai Jalasvaaran tai ennen kaikkea Purontakasen. Ei ole KalPan kannattajilla paljoa nokankoputtamista, kun omassa pakistossa Puken kaltaisia lahjakkuuksia.

Levokari olisi ollut KalPa-pakistoon hyvä lisä, olisi tuonut vahvuutta juuri sinne, minkä takia KalPa suurimman osan peleistään hävisi, eli oma maalinedustalle. Jos vain malttaa pysyä poissa boksista, niin on omassa päässä SaiPalle varsin hyvä apu.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
mirasane kirjoitti:
No hemmetti, kun Jagria ja Niedermayeria odotetaan, niin kaikki muu tuntuu pettymykseltä!

Vähän kyllä kummastuttaa se yleisnegatiivinen asenne. Olisin kuvitellut, että viime kausi ja nimettömien hankintojen kasvaminen vastuunkantajiksi olisi herättänyt fanit positiivisempaan ajatelluun, mutta sama perusnegatiivisuus tuntuu jatkuvan monilla. Onneksi poikkeuksiakin on ja moni näkee tilanteen jopa valoisana.

Toki ymmärrän ainakin tavallaan sen negatiivisen asenteen joka on pesiytynyt Lappeenrannan kulmille ehkä juuri sen vuoksi, että tuo edes vähäinenkään menestys on niin harvinaista herkkua täällä päin Suomea. Muistampa tuossa muutama kausi sitten (2001?) kun SaiPalla piti olla ehkä yksi liigan kovimpia ylivoimapelotteita kun viivalle oli tarjolla edellisellä kaudella hurjasti pommittanut Juri Kuznetsov ja ruotsin ihme Jan Huokko. No miesten edesottamukset vanhoihin näyttöihin verrattuna olivat mitä olivat. Mutta siis se, että nyt tänne on Mälkiän aikana koko ajan roudattu ns. "nimettömiä" miehiä niin tokihan siinä alkaa Karjalaista kusipäätä jo vähempikin vituttaa.

Itsekin lukeuduin viime kauden alussa niihin jotka olivat hyvin skeptisiä tulevan suhteen ja olivat väärässä. Nytkin olen skeptinen, mutta toiveikas. Tuossa vielä lopputalvesta olin sitä mieltä, että esim. Jokilaa en SaiPaan halua, mutta asiaa hiukan enemmän mietittyäni olen kääntänyt kelkan sen suhteen ja uskon, että Mälli tietää mitä tekee ja oman uskoni pohjustan ensi kaudella nähtävään selkeästi tiukempaan tuomarilinjaan, missä nopeudella pärjää paremmin kuin koolla, missä tietysti juuri hankitun puolustajan kaltaisia siivojia kuitenkin tarvitaan, varsinkin kun Zepp hiukan kuitenkin sylkee niitä kiekkoja siihen eteensä. Mälkiä on näyttänyt omat taitonsa ja kyllä perus jannun Kourulasta, joka käy sen about 10 peliä kaudessa katsomassa pitäisi ymmärtää realiteetit sen suhteen, paljonko on rahaa käytössä. Niillä kun ei niitä nimimiehiä hankita. Tai no ei kai sen jannun ole pakko ymmärtää, mutta toivottavaa se olisi. SaiPan kannattajana kun erään täällä kirjoittavan allekirjoituksen mukaan oppii nöyryyttä. Tottahan se on, nyt kun vielä oppisivat isommat massat kärsivällistyyttä. Turhaa paatostahan tämä on.

edit: kirjoitusasujen muokkausta, kun on vain lusikalla annettu...
 
Viimeksi muokattu:

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
avatar kirjoitti:
Mälkiä on näyttänyt omat taitonsa ja kyllä perus jannun Kourulasta, joka käy sen about 10 peliä kaudessa katsomassa pitäisi ymmärtää realiteetit sen suhteen, paljonko on rahaa käytössä. Niillä kun ei niitä nimimiehiä hankita. Tai no ei kai sen jannun ole pakko ymmärtää, mutta toivottavaa se olisi. SaiPan kannattajana kun erään täällä kirjoittavan allekirjoituksen mukaan oppii nöyryyttä. Tottahan se on, nyt kun vielä oppisivat isommat massat kärsivällistyyttä. Turhaa paatostahan tämä on.

Viittaat varmaan ainakin minuun kun sanoin epäileväni tulevan kauden joukkueen menestystä. En ole missään käynyt nyt selittämään että olisi pitänyt hankkia joku huikea nimimies Levokarin sijaan. Ilmaisin vain tyytymättömyyteni siksi, koska olen erittäin skeptinen sen suhteen mitä 28-vuotias pakki, joka ei ole onnistunut oikein ikinä missään voi antaa SaiPalle. Toivottavasti kehittyy, mutta epäilenpähän vain. Toivottavasti olen väärässä.

Ja realiteetit on hyvin tiedossa ja kärsivällisyyttä löytyy, vaikka vähän toista vihjaatkin. Mielipiteeni vain Levokarin hankinnasta on negatiivinen ja en epäröi sanoa sitä. Muihin hankintoihin olenkin tähän mennessä ollut oikein tyytyväinen.

Tulevan kauden sijoitukselta en tosin paljoa odota, sillä joukkue on tavallaan syntynyt uudestaan ja tämä kausi voi olla vielä hiukan hakemista, jolloin suurempaa menestystä voisi odottaa kaudelle 07/08. Täytyy myöskin ottaa huomioon kovat menetykset, ja se, että moni viime kaudella taakse jäänyt joukkue on tehnyt aika kovia hankintoja. Ehkä tämä on sitä yleisnegatiivisuutta sitten, mutta olisin oikeasti helvetin tyytyväinen jos SaiPa yltäisi ensi kaudella edes kymmenenneksi.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se, että täällä joku odotti Niedermayeria tai Sakicia, on ihan paskapuhetta. Ei näin. Olen ilmaissut mielipiteeni siitä, tarvitseeko Saimaan Pallo Pauli "kaukalokriminaali" Levokaria. Levokarilta olen nähnyt muutaman sellaisen tempauksen, joiden ansiosta mies olisi ansainnut muutaman kuukauden pelikiellon Suomen liigassa. Tämän lisäksi mies ei pelillisesti ole mikään kaksinen ilmestys, massaa ja kokoa on kyllä senkin edestä. Levokarista olisi koulittavissa jäätävä maalineduspakki, mutta: hän on 28-vuotias. Ei ikäloppu, vaan pelaaja parhaassa iässä. Levokarin hankintaa ehkä puoltaa se, että Levokari on pelannut parhaat pelinsä Mälkiän alaisuudessa, juuri kuten Snellman Atu Selínin valmennettavana.

En ole vaatinut nimimiehiä, mutta jos niitä kunnollisia pelimiehiä ei ole saatavilla, niin miksi pitäisi ostaa ostamisen vuoksi, jos Levokariinkin sijoitetut rahat oltaisiin voitu käyttää esimerkiksi ensi keväänä johonkin parempaan pelaajaan lisäämällä nämä rahat ensi talven voittoihin. Hätähankinta, sanokaa te mitä sanotte, mutta Pauke Levokarista en tule pitämään, niin kuin en tule Todd Bertuzzistakaan, tehköön vaikka 100 häkkiä.

SaiPan menestykseen en taas ole ottanut millään tavalla kantaan, vaikkei noita lauseita ehkä minulle suunnattukaan? Uskon erittäin vakaasti, että SaiPa on kympin sakissa maaliskuun puolivälissä, kaikkein vähiten Pauke Levokarin ansiosta. Snellman, Petré, Holma, Vilén, Hakkarainen, Ryhänen, Palomäki, kaikki äärimmäisen kiinnostavia ja oman ruutunsa mutisematta tekeviä jätkiä. Kun tämä yhdessätekemisen henki saadaan näkymään tuloksissa, menee SaiPa pitkälle.

Olli Malmivaaran ja Pauli Levokarin pelkkä vertailu on jo Ollin aliarvioimista.

Tahtoisin muistuttaa, että viime kauden joukkueesta tässä vaiheessa vuotta puuttuivat esimerkiksi Nylander, Kudroc, Vihko ja Zepp. Ihan turhia äijiäkö? Oltaisiin vaan jätetty se Levokari signaamatta niin oltaisiin ehkä saatu joku Vihkokin tänne, voidaanhan toki nytkin saada.

Kuten olen sanonut, luotan 100-prosenttisesti Heikki Mälkiään, tuohon ainoaan oikeaan SaiPalaiseen, lappeenrantalaiseen koutsiin, joka aivan varmasti keksii merkitykset hankinnoille, Pauli Levokarillakin on jokin tehtävä: toivottavasti se ei ole vihuliaisten telominen. Ei Pauli Levokari ole nimetön pelaaja, kyllä hänellä mainetta on mutta sen maineen positiivisuudesta voikin sitten olla montaa mieltä, vai onko kansa näin lyhytmuistinen?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
rico kirjoitti:
Ei Pauli Levokari ole nimetön pelaaja, kyllä hänellä mainetta on mutta sen maineen positiivisuudesta voikin sitten olla montaa mieltä, vai onko kansa näin lyhytmuistinen?
Pelaaja voi myös muuttua, vai etkö usko yhtään ihmisten muuttumiseen? Se, että on ennen kenties telonut ja tehnyt ties mitä, ei tarkoita, etteikö ikä toisi järkeä ja malttia päähän ja halua oikeastikin kehittyä. Kolmee kymppiä lähestyessä voi vielä muuttua ja oppia kaikenlaista (ainakin toivon niin, hehehe).

Mälkiän peluutustapa ja koulu ja luottamus voi tehdä hyvää.

Olihan Nielikäinenkin tuomittu ikuiseksi sekopääksi ja kädettömäksi ilmestykseksi, jolla ei ole mitään annettavaa lajille. Kas kummaa, SaiPassa mies sai jopa kiekollista vastuuta ja teki ihan kiitettävästi pisteitä, miettien herran mainetta. Lisäksi pelasi tärkeällä tavalla joukkueen eteen, kuin joukkuepelaaja ikään.

Tätäkin seikkaa vasten ei siis ole mahdotonta, että nyttenkin...
 

DDR

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
rico kirjoitti:
Olen ilmaissut mielipiteeni siitä, tarvitseeko Saimaan Pallo Pauli "kaukalokriminaali" Levokaria. Levokarilta olen nähnyt muutaman sellaisen tempauksen, joiden ansiosta mies olisi ansainnut muutaman kuukauden pelikiellon Suomen liigassa. Tämän lisäksi mies ei pelillisesti ole mikään kaksinen ilmestys,...

En nyt kuollaksenikaan muista mitä erityisiä sikamaisuuksia se Pauli on tehnyt. Kerran pääsi iltalehteen, kun tönäisi vastustajan joukkueen pelaajan maaliin ja kaverilta aukesi nassu. Ihan jäähyn paikka joo, muttei mikään erikoinen sikamaisuus. Vastaavan tasoisia temppuja näkee kauden aikana useinkin. Sillä kerralla vain oli huonoa onnea matkassa, että kävi noinkin rajusti. Se että siitä nousi tuollainen kohu ja suuret pelirangaistukset, oli taas täysin iltalehden lööppien ansiota... heh, onhan noita nähty.

Ei Levokari nyt mikään täysi puukäsi ole. Mielestäni on pelannut alle potentiaalinsa lähes koko uransa ajan loukkaantumisten takia. On kaverilla jopa kykyjä ihan ylivoimakentälliseen asti. Jos ei nyt ihan vemppa ole, niin uskon, että hänestä on vielä paljon iloa Saipalle.
 

atsku

Jäsen
DDR kirjoitti:
En nyt kuollaksenikaan muista mitä erityisiä sikamaisuuksia se Pauli on tehnyt. Kerran pääsi iltalehteen, kun tönäisi vastustajan joukkueen pelaajan maaliin ja kaverilta aukesi nassu. Ihan jäähyn paikka joo, muttei mikään erikoinen sikamaisuus. Vastaavan tasoisia temppuja näkee kauden aikana useinkin. Sillä kerralla vain oli huonoa onnea matkassa, että kävi noinkin rajusti. Se että siitä nousi tuollainen kohu ja suuret pelirangaistukset, oli taas täysin iltalehden lööppien ansiota... heh, onhan noita nähty.
Joo, oliko tämä nyt huono provo, vai eikö tosiaan kyseisestä taklauksesta kirjoittajalla ole enempää tietoa? Hifk-HPK matsi, Pauli veti poikkarilla miehen niskaan, mies pää edellä ylärimaan ja leukaluu murtui. Kaikki tämä pelin jo ollessa poikki ja mies juuri maalintehneenä. Se on se , josta Pauli muistetaan.

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=810

Tällaisia en todellakaan halua SaiPassa Paulin tekevän. Muuten kyllä olen hyvilläni että tämä järkäle luutii juuri meidän maalin edessä. Muut vihaa, omat rakastaa.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
DDR kirjoitti:
En nyt kuollaksenikaan muista mitä erityisiä sikamaisuuksia se Pauli on tehnyt. Kerran pääsi iltalehteen, kun tönäisi vastustajan joukkueen pelaajan maaliin ja kaverilta aukesi nassu. Ihan jäähyn paikka joo, muttei mikään erikoinen sikamaisuus. Vastaavan tasoisia temppuja näkee kauden aikana useinkin. Sillä kerralla vain oli huonoa onnea matkassa, että kävi noinkin rajusti. Se että siitä nousi tuollainen kohu ja suuret pelirangaistukset, oli taas täysin iltalehden lööppien ansiota... heh, onhan noita nähty.

Ei Levokari nyt mikään täysi puukäsi ole. Mielestäni on pelannut alle potentiaalinsa lähes koko uransa ajan loukkaantumisten takia. On kaverilla jopa kykyjä ihan ylivoimakentälliseen asti. Jos ei nyt ihan vemppa ole, niin uskon, että hänestä on vielä paljon iloa Saipalle.

Aukesi nassu?! Leukaluu murtui, nuorten MM-kisat väliin ja kaveri sairaalaan. Tähän johtaneen tilanteen dramaturgia eteni siten, että Levokarin mies iski uransa ensimmäisen liigamaalin, 19-vuotias kaveri juhlii uransa taas siihen mennessä suurinta saavutusta ja 110-kiloinen korsto tönäisee takaa miehen maalikehikkoon. Vitut MM-kisoista, vitut leukaluusta. Jos tuo tapaus ei ollut tarkoituksellinen, niin mikä sitten? Vahingoista on miehiä halvaantunut, enkä minä suvaitse, eikä minun tarvitsekaan suvaita tällaista sikailua. Olen kovan pelin ystävä, mutta Pauli Levokari ei edusta kovaa peliä, hän edustaa raukkamaista peliä, kunnes toisin todistaa. Vedän mielelläni sanani takaisin.

Todd Bertuzzi teloi Steve Mooren, olkoon sitten vaikka tavalla jota hän toteutti ennen sitä jokaisessa pelissä. Siinä nyt vaan sattui ikävä kyllä käymään sillä lailla, että Steve Moore ei enää ikinä pelaa jääkiekkoa, enkä tiedä käveleekö edes.

Jokainen pelimies kunnioittaa vastustajaa. Pelikatkolla ei tuolla lailla ketään telota, oli vahinko tai ei.

Kun moni tuntuu pitävän Levokaria niin kovana kundina, niin olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan miehen fight cardista ja siitä, kuinka moni miehen viisiminuuttisista on ollut oikeasti tappeluita, eikä keihästämisiä ynnämuita.

Lupaan astua esiin, kun Levokari puolustaa maalivahtiaan ja muita joukkuetovereitaan nyrkein tai muulla muistutuksella, mutta takaan, että verbaalista sapelia tulee, kun joku telotaan. Vannon myös että kehun Levokaria, kun aihetta on. Meriitit on tällä hetkellä nollissa ellei miinuksella.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
rico kirjoitti:
Kun moni tuntuu pitävän Levokaria niin kovana kundina, niin olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan miehen fight cardista ja siitä, kuinka moni miehen viisiminuuttisista on ollut oikeasti tappeluita, eikä keihästämisiä ynnämuita.

www.dropyourgloves.com tarjoaa Levokarin figh card'in pituudeksi viittä tappelua joista kaksi SM-liigassa ja kolme AHL:ssä:

http://www.dropyourgloves.com/Players/Player.aspx?Player=6135

AHL:n vastustajista Cam Seversonilla näyttää olevan kohtuullisen mittava fight card, jolta löytyy muutamia tuttuja nimiäkin, kuten Oliwa, Rossiter, Avery, Laperriere, Fedoruk (WHL:n ajoilta).

Levokarin vastustajista Ian MacNail'in fight card'in pituus urallaan on yli 30 tappelua kauden 2003-04 päätteeseen mennessä eli kohtuullisesti tappeluita hänelläkin allaan, tosin minulle suurin osa vastustajista oli nimettömämpiä. Tuttuja nimiä toki oli muutama kuten Bootland, Hordichuk ja J. Stevenson.

Sen sijaan Andy Hedelundille ei tarjota kuin neljää tappelua kauden 2003-04 aikana joista yksi oli siis Levokaria vastaan.

En nyt väitä, että Levokari olisi mitenkään kova tappelemaan kokoisekseen mutta uskoisin hänen tarvittaessa kykenevän täyttämään tämän "vajeen" SaiPassa - jos siis tappeluille on tarvetta. Toivon ainakin itse, että tarvittaessa Levokari astuu esiin ja puolustaa joukkuekavereitaan vaikkapa sitten nyrkein.

Itse en tuomitse Levokarin hankintaan vaan toivon, että Mälkiä saa miehestä kaiken potentiaalin esille ja saa miehen pelaamaan uransa parhaan kauden.

vlad.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä hankinta

Jos Pauke pääsee vetämään kunnon kesätreenin mies on Saipan ykköspakki keväämällä, kuten oli Ässissäkin edelliskaudella, kunhan oli pelannut itsensä kauden mittaan kuntoon. Paulin kahta edelliskautta on häirinnyt olematon kesäharjoittelu ja viime kaudella llisäksi vielä vakava loukkaantuminen.

Paulin luistelutaidon halveeraminen on myös käsittämätöntä. Luistimilla tuon kokoiseksi mieheksi todella hyvä, hakkaa esimerkiksi Ässien Toivosen luistelussa noin sata-nolla. SM-liigassa viime kaudella pelanneista isoista miehistä samalla tasolla luistelussa olivat viime kaudella ehkä Nickersson ja Malmivaara. Paulin heikoin kohta on ilman muuta rajallinen kiekonkäsittelytaito, mutta pitämällä pelin yksinkertaisena tämäkään ei ole mikään kohtalokas ongelma.

Pauli olisi komeasti mahtunut myös Ässiin tai Lukkon.
 

DDR

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
rico kirjoitti:
Aukesi nassu?! Leukaluu murtui, nuorten MM-kisat väliin ja kaveri sairaalaan. Tähän johtaneen tilanteen dramaturgia eteni siten, että Levokarin mies iski uransa ensimmäisen liigamaalin, 19-vuotias kaveri juhlii uransa taas siihen mennessä suurinta saavutusta ja 110-kiloinen korsto tönäisee takaa miehen maalikehikkoon. Vitut MM-kisoista, vitut leukaluusta. Jos tuo tapaus ei ollut tarkoituksellinen, niin mikä sitten? Vahingoista on miehiä halvaantunut, enkä minä suvaitse, eikä minun tarvitsekaan suvaita tällaista sikailua. Olen kovan pelin ystävä, mutta Pauli Levokari ei edusta kovaa peliä, hän edustaa raukkamaista peliä, kunnes toisin todistaa. Vedän mielelläni sanani takaisin.

atsku kirjoitti:
Joo, oliko tämä nyt huono provo, vai eikö tosiaan kyseisestä taklauksesta kirjoittajalla ole enempää tietoa? Hifk-HPK matsi, Pauli veti poikkarilla miehen niskaan, mies pää edellä ylärimaan ja leukaluu murtui. Kaikki tämä pelin jo ollessa poikki ja mies juuri maalintehneenä. Se on se , josta Pauli muistetaan.

Ei ollut provo. Mielestäni on vain turhaa leimata Levokaria joksikin täydeksi kilipääksi, koska mokasi kerran. Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen pelaaja, joka taklaa vastustajan pelaajaa maalin jälkeen turhautuneisuuttaan. Vahinko kävi, kärsi iltalehtien ansiosta saamansa ylikovan rangaistuksen ja eiköhän se jo riitä. Ei hän ole pelaajatyypiltään mikään erityinen sikailia. Enemmänkin sitä kovuutta ja pientä ilkeyttä on kaivattu hänen nallekarhumaisiin otteisiinsa. Ehkä hänelle on tätä on nyt tosin tullut AHL kokemusten myötä kuten tuossa todettiin, on jopa tapellut.

No, tämä on vain minun näkemykseni. Tämä on kova peli ja aina sattuu ja tapahtuu.
 

Aapee79

Jäsen
RICO?

Eihän tääl oo kukaa Levokaria maailman parhaaks pelaajaks sanonut ja odotuksia ei oo hirveesti itsellänikään, mut ei sun tarvii aina täällä olla haukkumassa/itkemässä/luomassa negatiivistä asennetta. Ennakkoon itse sanosin, et hintaan nähden saatiin kivankokonen maalinedusta jässikkä. Toivottavasti saa hyvät kesätreenit alle, niin tiedä mihin viel kauden mittaan meidän kapeassa pakistosta pystyy.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
rico kirjoitti:
Olli Malmivaaran ja Pauli Levokarin pelkkä vertailu on jo Ollin aliarvioimista.

Joko olet huomannut ettei kukaan ole verrannut em. pelaajia?
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
dingus kirjoitti:
Joko olet huomannut ettei kukaan ole verrannut em. pelaajia?

En? Samalla periaatteella minä voin sanoa Tommi Sovan olleen köyhän miehen Joe Sakic. Jos rinnastamista aletaan toteuttaa käyttäen kriteereinä senttejä ja kiloja, menee perusteet metsään. Minä en, vaikka kuinka tahtoisin, näe Levokarissa ja Malmivaarassa mitään samaa.

Toinen keihästää, tönii junnuja maalikehikkoon ja hakkaa mailalla kaveria; toinen tekee kymmenisen maalia kaudessa, taklaa puhtaasti, puolustaa maalivahtia, haluaa kehittyä, lämää kahta sataa ja on muutenkin erittäin kokonaisvaltainen pakki, ei "köyhän miehen" -rinnastusta voi mitenkään tehdä, jos kyse on ihan eri tyyppisistä pelaajista.

Kaipa Levokari on sitten rutiköyhän miehen Malmivaara. Tällaiset valopäät saa heilua ja huseerata kaukalossa niin kauan, kunnes jotain todella vakavaa sattuu tai joku vetää miehen levyksi. Tiedän, että Levokari osaa pelata paremmin, mitä on pelannut.

Malmivaaran teilaaminen ikuiseksi lupaukseksi 21-vuotiaana on jo aika radikaali veto. Mutta pysytään Levokarissa, vaikka Malmi kova jamppa onkin.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Voit kyllä aivan vapaasti sanoa Tommi Sovaa vaikka köyhän miehen Raimo Helmiseksi jos haluat, en usko sen häiritsevän ketään tällä palstalla.

On aika radikaali veto väittää Olli Malmivaaran lämäävän kahta sataa.

Minä uskon SaiPan olevan parempi joukkue Pauli Levokarin kanssa kuin ilman häntä, mutta kysehän on mielipideasiasta. Teilaan Levokarin välittömästi kun hän sikailee SaiPan paidassa.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Pauli "leukaluu" Levokarin hankinta on nostanut mukavan mylläkän tähän ketjuun.

Mielestäni perusteltu hankinta siinä mielessä, että Saipan takalinjoilla sijaitsevan massan suuruus ei ole koskaan liian suuri.

Muistelempa tässä aikani kuluksi esim, Antti Weckströmin lentonäytöksiä muutaman vuoden takaa,,, "peli oli puolessa, kamppeeni keräsin, suunnasta tiedä en, rikki on peräsin,,,,,"
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
aHab kirjoitti:
Kiitos tästä, Mälkiä.

Ehti tarttua ruoto kurkkuun ja pahasti tuon Heiskas-huhuilun takia, mutta jo helpotti. Levokari on

+ iso ja ulottuva
+ vahva
+ varsin kokenut puolustaja

-- hidas
- jäähyherkkä

Paketti kasassa, näillä mennään.

Tähän lisätäkseni. Pauli ei edes ole niin hidas mitä luullaan. Ison miehen luistelu vain ei ole kovin kepeän paulkariyamaista.
Olen itse henk.koht. Paulin kanssa ollut samaan aikaan jäällä, kun Pauli sai kiekon puolustussinisellä vauhtiin ja Janne Niskala ei ehtinyt miestä luistelemaan kiinni, ennen kuin Pauli laittoi kiekon VT-HT.n maalivahdin Niilo Kermisen ohi. Tämä tapahtui kuitenkin kesäjäillä ja Niskala ei ollut ihan parhaassa kunnossa. Mutta kuitenkin.
Padesta tulee olemaan SaiPa-faneille vielä paljon iloa. Älkää tuomitko miestä menneistä mokista, vaan olkaa tyytyväisiä, että edes joku teillä pitää omien "tähtipelaajien" puolia. Väittäisin vielä, että oikealla peluutuksella Paulin tehot on kauden jälkeen luokkaa 5+10. Ylivoimalla maskimieheksi ja molarit ei sieltä takaa mitään näe.
Vielä kerran onnea kaappauksesta. Itse olisin mielelläni nähnyt Paulin edelleen Lukko-paidassa.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Täytyy myöntää, että pelottaa Paulin saapuminen tänne. VIELÄKIN takaraivossa kummittelee se maalia päin "taklaus". Toivottavasti Paulilla on jotain pelillistä annettavaa SaiPalle. Saas nährä....
 

Pioneer

Jäsen
Battle Ankka kirjoitti:
Täytyy myöntää, että pelottaa Paulin saapuminen tänne. VIELÄKIN takaraivossa kummittelee se maalia päin "taklaus". Toivottavasti Paulilla on jotain pelillistä annettavaa SaiPalle. Saas nährä....

Eiköhän se olisi jo aika painaa tuo ikävä episodi historiaan, johon se eittämättä kuuluu. Levokari on kurvaillut kaukaloissa kauan ennen tuota tapahtumaa ja pirun useasti kyseisen tapahtuman jälkeenkin, joten olisi kovin yksisilmäistä antaa yhden, kieltämättä viimeisen päälle ikävän, jutun leimata kaverin koko kiekkouraa.

Seuranvaihto on pelaajalle aina uusi alku, joten antaa jampan itse kattaa puhdas pöytä, joka on nyt eteen tyrkätty.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pioneer kirjoitti:
Eiköhän se olisi jo aika painaa tuo ikävä episodi historiaan, johon se eittämättä kuuluu. Levokari on kurvaillut kaukaloissa kauan ennen tuota tapahtumaa ja pirun useasti kyseisen tapahtuman jälkeenkin, joten olisi kovin yksisilmäistä antaa yhden, kieltämättä viimeisen päälle ikävän, jutun leimata kaverin koko kiekkouraa.
Täysin samaa mieltä. Rupeaa jo väsyttää, kun jauhetaan tuosta yhdestä episodista. Se oli ikävä tapahtuma, mutta vastaavaa ei ole onneksi sen jälkeen tapahtunut. Eiköhän Levokarikin ole ottanut tuosta jotain opikseen. Jos järkevä ihminen on ja näin luulen.

Edelleen uskon, että ko. pelaaja on nykytilanteeseen nähden sopiva, ellei erinomainen lisä rosteriin.
 

Animal

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Se oli ikävä tapahtuma, mutta vastaavaa ei ole onneksi sen jälkeen tapahtunut. Eiköhän Levokarikin ole ottanut tuosta jotain opikseen. Jos järkevä ihminen on ja näin luulen.

Ja otetaan vielä se huomioon, että tuskin Pauli sitä Suutarisen poikaa tahalleen nimenomaan maalikehikkoon tööttäsi. Tahallaan torppasi,mutta tuskin tarkoituksella suu edellä putkeen.

Ei vain pää juuri sillä hetkellä ollut nuorella miehellä mukana. Käsittääkseni pojat sopivat tapahtuman hyvin pian ottelun jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös