Paukkuuko Jatkoajassa pelikieltoja Vappuyönä?

  • 2 642
  • 17

Jet-Ace

Jäsen
Kiihkeä Suomi-Slovakia tulossa höystettynä Vappuyön kuplivilla juomilla.

Kestääkö kaikkien kantti, jos nostamme jo entuudestaan kuumat keskusteluaiheet pöydälle yöllä? Vieläkö kaikki olemme huomenna pelissä mukana?
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Parempi varmaan pysytylle tänä iltana ja yönä tietokoneelta ettei veri kuohahda..:D

No ei vaan ei minulle Suomen voitot tai tappiot merkitse juuri mitään.Tykkään kyllä pelejä katsella,mutta enemmän minua harmittaa,jos Ässät häviäisivät tiukan runkosarjapelin,kuin jos Suomi häviäisi välierissä Ruotsille..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Toivon suuresti ettei tyhmyys rupea tiivistymään illan ja yön aikana Enter-näppylän painamisen muodossa?
Voihan moderaattoreita ja Suljettua Osastoa riipiä ja repiä ihan selvin päinkin - vai voiko? Noh, lähitunteina se nähdään..
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Toivotaan ettei pelikieltoa tule kuin kaikkien tappelijoiden äidille Bondralle joka meidän Aalto leipoi. Onneksi Suomipoika piti pintansa.
 

JanJ

Jäsen
Eiköhän vappuyönä ole ihan vähän väljemmät sääntötulkinnat. Kunhan vaan henkilökohtaisuuksiin mennä, paljasteta toisten henkilöllisyyttä tai väitetä valheita totuuksiksi.

Minä päivystän täällä punaviinin voimalla, joten ollaanpa nätisti.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luulen olevani täällä yksin, joten jos maltan olla riitelemättä itseni kanssa, suhtaudun itseeni asiallisesti ja avaan itselleni asiallisia ketjuja - niin tuskin oikeuksiani poistetaan?
 

theref

Jäsen
No jos tuon Suomi-Slovakia pelin perusteella joku itselleen pelikieltoa hommaa niin ei voi kuin ihmetellä. Muutamia pikku nujuamisia, pelinä ei noussut kovinkaan paljoa Karjala-Turnausta kummoisemmaksi.

Silmä kovana silti tarkkaillaan tilannetta jos joku erehtyy tekemään pienenkin virheen. Pyttyä napsahtaa heti ;)
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
no ei täälläkään ole kuin kevyttä nuhjaamista, ei näillä pelikieltoa kenellekkään irtoa. Mutta on se hyvä että reffi valvoo :)
 

Jet-Ace

Jäsen
On myönnettävä, että olen hieman pettynyt Vappuyön antiin. Kyllä meidän kaikkien jatkoaikalaisten on nyt syytä mennä peilin eteen ja pyytää nyörästi anteeksi JanJ:ltä, jonka pettymys yön moderoinnin antiin lienee melkoinen.

Olisin kyllä kirjoittanut jotain kuolematonta, mutta kun en perkele osunut hiiren kursorilla IE:n kuvakkeeseen. Pahoittelen omasta puolestani sitä, että petimme moderaattorien odotukset ja luottamuksen.

Pitäisikö Vappu Suomessa siirtää SM-Liigan loppuotteluiden yhteyteen?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ehdotan pelikieltoa Kako-86:lle. Ei ole kovinkaan asiallista sanoa Bondran olevan kenenkään äiti. Voi sitä nöyryytystä, minkä Laraquet ja kumppanit nyt kokevat :)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minä en vappuyönä löytänyt koko tietokonetta mistään, niin milläs siinä sitten hankit pelikieltoja! Jossakin vaiheessa aamuyöstä olin näkevinäni asvaltilla jonkin näppäimistön näköisen vempainen, mutta kun kumarruin sitä yhden silmän zoomauksella lähempää tarkastelemaan, niin huomasin sen olevan oksennusta. Ne meetwurstin ja kinkun kimpaleet näyttivät jotenkin niin näppäimistön tangenteilta. Kyllä minä hetken aikaa yritin kirjoittautua sisään Jatkoaikaan, mutta ei siitä mitään tullut kun en saanut monitoria päälle. Tarkemman syynäyksen jälkeen se monitorikin osoittautui bussipysäkin sadekatoksen pleksiseinäksi. Siinä katoksen penkillä torkkui joku kirjavahaalarinen miekkonen valkoinen (tai lähinnä harmaan-keltainen) tupsuhäntäinen lakki päässään. Yritin häntä värvätä ATK-tukihenkilökseni, mutta hän kieltäytyi kunniasta vilkaistessaan siinä asvaltilla lojuvaa "näppäimistöä". Sanoi vain, että "se on minun tekemä näppis, näpit irti vitun urpo".
Noh, konttasin siitä sitten lähimmän taksiaseman jonoon haastamaan riitaa. Ei siitäkään mitään tullut, kaikki olivat jotenkin kauhean väsyneessä olotilassa.

Seuraava aamu oli hilpeä... tai siis seuraava iltapäivä. Joku oli aivan selvästi yön aikana syönyt minun suullani kissanpaskaa ja nauttinut päälle ylikypsää kalanmaksaöljyä. Siltä se ainakin tuntui...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tämä taas ylös..;) Mites muuten vappujulkaisu-rintamalle kuuluu? Itse en ole vielä Tamppia ostanut eikä kukaan niitä ole minulle kyllä kaupannutkaan..:/ Siispä; kokemuksia, kertomuksia wappulehdistä! :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti M@rko77
Tämä taas ylös..;) Mites muuten vappujulkaisu-rintamalle kuuluu? Itse en ole vielä Tamppia ostanut eikä kukaan niitä ole minulle kyllä kaupannutkaan..:/ Siispä; kokemuksia, kertomuksia wappulehdistä! :)

Paras wappulehti pitkiin aikoihin. Siellä on jopa 2 minun keksimää vitsiä!

En myy Tamppia tänäkään vuonna, mutta luulisin, että löydät keskustasta Tamppi-kauppiaan helpostikin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hilataan tämäkin ajankohtainen aihe ylös..ihan wapun kunniaksi..
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Noh, kun nyt kerran nostitte ylös. Niin, kukas nyt vappuyötä koneen ääressä viettäisi? Hullujahan te olette...

Tosin meinasin kyllä itsekin mennä vipuun, kun luin alun viestejä enkä viitsinyt päivämäärää katsoa. Noh, onhan se Slovakia heti Tsekin vieressä...

Että silleen...
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perhana kun pelästyin kun ensin luin Suomi-Slovakia ottelusta ja sitten vielä katsoin että viestien päivämäärä on 1.5 että jokos se vappuilta meni...
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvää Vappua kaikille! Tästähän ei voi pelikieltoa paukkua, kun en sano pahaa kenestäkään!

Suomi ansaitsi kohtalonsa alkuillan pelissä. Jääkiekossa pitää tehdä maaleja, ja jos niitä ei synny, turha vedota siihen että peli näytti hyvältä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös